تعداد برنامه‌های فروشگاه «ویندوز 8» از مرز 35 هزار برنامه گذشت

این فروشگاه در نهم آبان ماه با 10 هزار برنامه کار خود را آغاز کرد تا در 24 آبان ماه به 16 هزار برنامه برسد و در یکم آذر ماه رقم 22 هزار برنامه را پشت سر بگذارد.

4

فارنت: اگر چه مایکروسافت در ابتدای آبان‌ماه فروشگاه برنامه‌های ویندوز 8 خود را با ده هزار برنامه افتتاح کرد اما اکنون با 35 هزار برنامه موجود در این استور به سال 2013 پا می‌گذارد. بنابر آمار منتشر شده توسط مترواسکور اسکنر فروشگاه ویندوز به مرز 35 هزار برنامه در دسترس برای ویندوز 8 رسیده و اکنون روزانه 415 برنامه به این فروشگاه اضافه می‌کند که این نسبت به آمار 362 برنامه در هر روز در آبان ماه افزایش خوبی نشان می‌دهد.

Microsoft-Windows-8-Apps-Hit-35000

بنابر این آمار اکنون دقیقا تعداد برنامه‌های این فروشگاه برای ویندوز 8 به 35167 برنامه رسیده است که البته تنها 22 هزار برنامه از این تعداد برای ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است. این فروشگاه در نهم آبان ماه با 10 هزار برنامه کار خود را آغاز کرد تا در 24 آبان ماه به 16 هزار برنامه برسد و در یکم آذر ماه رقم 22 هزار برنامه را پشت سر بگذارد. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که فعلا بسیاری از برنامه‌های عرضه شده رایگان است و نمی‌توان افزایش سودآوری در این خصوص را برای مایکروسافت و توسعه‌دهندگان در نظر گرفت.

با در نظر گرفتن این رشد می‌توان انتظار داشت که در بهمن ماه شاهد رسیدن این آمار به 50 هزار برنامه خواهیم بود. اگرچه این امار قابل توجهی به حساب می‌اید اما ذکر این نکته نیز ضروریست که این برنامه‌ها به ویندوز 8 اختصاص داشته و به ویندوزفون 8 تعلق ندارد.

Source: TheNextWeb

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. morteza می‌گوید

    نحوه استفاده از Windows Store در ویندوز ۸

    روش اول:

    برای استفاده از امکانات ویندوز استور در ویندوز ۸ مراحل زیر را دنبال کنید:

    # از طریق کنترل پنل وارد قسمت Internet Options شوید.

    # به زبانه Connections بروید و سپس گزینه LAN Settings را انتخاب کنید.

    # در قسمت P-roxy Server تیک گزینه Use a P-roxy را بزنید و سپس روی گزینه Advanced کلیک کنید.

    # در مرحله بعد تیک گزینه use the same p-r-o-x-y server for all protocols را بزنید.

    # در آخر IP و Port و.پی.ان را وارد کرده و بر روی OK کلیک کنید.

    توجه داشته باشید که بعد از انجام این مراحل باید به اکانت مایکروسافت هم متصل شوید. سپس به Start Screen بروید و بر روی کاشی Store کلیک کرده و نام کاربری و رمز عبور و.پی.ان را وارد کنید.

    روش دوم:

    Region را روی United States تنظیم کنید و سپس با و.پی.ان به اینترنت متصل شوید.

  2. Kazem می‌گوید

    آره. واسه من هم کار نمیکنه. وقتی با ویندوز 8 به اینترنت کانکت نیستم روی برنامه استور عدد 15 نوشته،ولی وقتی کانکت میشم میگه
    Store is not supported in your country or region.
    چرا اینطوریه؟

  3. امیر عباس می‌گوید

    سلام.
    چرا نمیشه از استور ویندوز استفاده کرد؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنید. ممنون.

  4. ar30 می‌گوید

    چرا مارکت ویندوز 8 کار نمیکنه ؟ حتی با و پ ان.. جدیدا کرک کردم مشکل گذاشتن آواتار برای پروفایل رفع شده