ناسا اعلام کرد: دنیا پس از شب یلدا به پایان نمی‌رسد!

ناسا این موضوع را کاملا رد کرده و حتی ضمن انتشار بیانیه‌ای در این خصوص یک بخش کامل در وب‌سایت خود به نام “ماورای 2012: چرا جهان به پایان نمی‌رسد” را راه‌اندازی کرده است.

52

فارنت: مگر اینکه چند وقت اخبر را در غار زندگی کرده باشید در غیر این صورت شما هم شایعه اینکه حیات در کمتر از سه هفته دیگر به پایان می‌رسد را شنیده‌اید. این چیزی است که کسانی که نسبت به نظریه پیش‌بینی مایان‌ها اعتقاد دارند هم می‌گویند، نظریه‌ای که می‌گوید رویدادهای عظیمی در 21 دسامبر سال جاری میلادی یعنی درست آخر همین آذر ماه خودمان اتفاق می‌افتند.

ناسا این موضوع را کاملا رد کرده و حتی ضمن انتشار بیانیه‌ای در این خصوص یک بخش کامل در وب‌سایت خود به نام “ماورای 2012: چرا جهان به پایان نمی‌رسد” را راه‌اندازی کرده است. بر طبق اعلام ناسا، اصل این شایعه زمانی به وجود آمد که گفته شد سیاره‌ای به نام نیبیرا به سمت سیاره آبی ما در حال حرکت است. همه اینها به حدسی که در مورد پایان جهان در تقویم مایان‌ها گفته شده وابسته است که البته  این اتفاق به وقوع نخواهد پیوست. حتی اگر سیاره‌ها در یک مسیر قرار بگیرند مشکلی به وجود نخواهد آمد.

دیوید موریسون یکی از دانشمندان ناسا در این خصوص می‌گوید: من نامه‌هایی از کودکان دریافت می‌کنم که ترسیده‌اند. به نظر من این بدترین قسمت این شوخی است.

ناسا همچنین اعلام کرده است که مردم باید بیشتر نگران تغییرات آب و هوایی و اثرات آن بر زمین باشند تا قرار گرفتن سیارات در یک مسیر و تاریک شدن کامل جهان به خاطر این موضوع.

حالا به نظر می‌رسد که با این اظهارنظر ناسا به عنوان مهم‌ترین و قویترین سازمان فضایی جهان که زمین اصلا در خطر نیست، هر اظهارنظر دیگری در این مورد کاملا باطل خواهد بود. چیزی که مهم است این است که نیبیرا وجود خارجی ندارد و حتی بد نیست بدانید که این فاجعه ابتدا برای سال 2003 پیش‌بینی شده بود و صبح روز 22 دسامبر هیچ فرقی با روزهای قبل نخواهد داشت و ما اینجا خواهیم بود تا آخرین و بهترین اخبار تکنولوژی را به شما اعلام کنیم.

Source: Slashgear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

52 نظر برای این مطلب
  1. پرویز می‌گوید

    با سلام ۰.
    ما در هر صورت می‌‌میریم چه با مرگ طبیعی چه با هارپ چه قیامت وچه با شایعاتی که همشیه گفته می‌‌بشه پس بی خودی ذهنتونو در گیر نگنید

    1. مهدی آرمین می‌گوید

      حالا پیش بینیای زیادی درست از اب در اومده

      این یکیم مونده به خدا

      اصلا تو قران اومده هیچ کس نمیتونه زمان اخرت رو بگه و فقط خدا میدونه و هیچکدم اینا به وقوع نمیپذیره

      باباب تا روز ها و بعدی

  2. امین می‌گوید

    سلام دوستان.
    کجای کاربر عزیز صد در صد مطمئن،جناب آقای نوستراداموس خرافه پرست بیا جواب بده تو که صد در صد گفتی یک چیزی میشه چی شد؟؟؟؟
    روز پایان رسیدن دنیا رو فقط و فقط خدا میدونه چه زمانی هستش و بس.ناسلامتی تو قرآن هم اومده پس باز هم دیدیم قرآن درست گفته و هیچکس غیر خداوند از پایان دنیا با خبر نیست

  3. arman می‌گوید

    عامو هیچی خو نشد

  4. مهشــــــــــاد می‌گوید

    من بگم نظرمو ؟؟!!!!

    اصلا میخواد دنیا نابود شه میخوادم نشه اینش مهم نیس چون هرچی بشه همه با هم توشیم !!!!!

    با حرف یکی از دوستان کاملا موافقم که گفتن :

    این یه جور سیاسته برای دلسرد شدن ادما از منجی به طور غیر
    مستقیم…………………..

    جدی جدی بهش فکر کنین… اینطور نیست ؟؟ بیاین دعا کنیم برای ظهور مهدی…..

    بعدشم دنیا پابرجا میمونه هیچیم نمیشه فقط شاید یه ابری بادی طوفانی چه میدونم……!!

  5. ero ZZ one می‌گوید

    آیا ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ یا ۱ دی ۱۳۹۱ آخرین روز جهان خواهد بود؟
    ۲۱دسامبر ۲۰۱۲ بر اساس پیشگویی اقوام مایا و نوستراداموس آخرین روز دنیا است
    ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ روز جمعه است
    ( در اسلام امام زمان جمعه ظهور میکند )
    ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲برابر با شب یلدا است ( در زردشت گفته شده که سوشیانت منجی انسانها در شب یلداظهور میکند )
    ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ بر اساس نظریات عملی دانشمندان پایان مرحله پنجم زندگی زمین است
    ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ بر اساس گفته های ناسا آغاز اختلالات خورشید و طوفان برای زمین است
    ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ تغییر جهت قطب های زمین polar shift،یخهای قطبی به جهت قرار گرفتن در خط استوا به سرعت آب شده و بیشتر جهان را آب فرا خواهد گرفت و نقشه جهان از این تاریخ شکل تازه ای به خود می گیرد و موردی مانند طوفان نوح رخ خواهد داد

  6. مریم می‌گوید

    بچه ها چرااین قدرسعی میکنیدهمدیگرروقانع کنید؟حالا چه آخردنیاباشه چه نباشه نکته مثبت این موضوع اینه که مردم به هم نزدیک میشن وهمه شب یلدا رو کناره هم جمع میشن ومنتظر میمونن که…………
    اصلا فرض کنید که یلداآخردنیاست و میمیریم.خوب خوبه دیگه همه میخوان زمان مرگشونوبدونن. حالاکه دونستین چی کارمیکنین؟؟؟؟

  7. erfan می‌گوید

    bezar nabod beshe

  8. مرگ می‌گوید

    سلام به همه.
    دوستان توجه داشته باشن که برای اخر اذر غذا های خود را در یخچال ذخیره کنند.
    لطفا توجه داشته باشید که از نگهداری غذاهایی مانند آش.اب گوشت خودداری کنید.
    چون ممکن است با خوردن ان ها نفخ کنید.
    در زمن هر 5 دقیقه یک بار بیرون را نگاه کرده و هر وقط دیدید در روز زمین تاریک است سریعا به زیر زمین بروید
    (غذاهای خود را فراموش نکنید)
    اگر خانه شما زیر زمین ندارد مشکلی نیست به بالا پشتبان رفته خود را از جا پرت کنید پایین(زیرا شما مکانی برای اختفا ندارید)
    توجه داشته باشید که حتما باید با سر سقوط کنید و گرنه متاسفانه زنده می مانید.

  9. علی می‌گوید

    سلام به همه همسفر ان من پس بیایید خدا را بهتر بشناسیم

  10. پریا می‌گوید

    منم فک میکنم خرافاته ولی وقتی نظر بچه هارو میخونم ترس ورم میداره خدا خودش عالمه

  11. fatemeh می‌گوید

    salam man negaran khodam nistam negrane bachehaie kochikam

  12. عسلی می‌گوید

    یه احساس بهم میگه اتفاقی میفته
    شدت شو نمیدونم
    اما
    از خدای خودم میخوام ، هرکی به اون جه که میخواد برسه !

  13. Hanzo می‌گوید

    دوستان به نظر من که روز 21 دسامبر جرقه یک سری اتفاقات خورده میشه که ممکنه طولانی باشه. مهمترین قسمت های پیشگویی مربوط به فضاست. بارها اعلام شده که همون روز همراستایی کهکشانی داریم یعنی مرکز کهکشان راه شیری با خورشید در یک راستا طلوع میکنه. من نمیدونم این چه اثری داره. یه اتفاق دیگه اینه که خورشید هر 12 سال یکبار سیکل انفجارهای بزرگشه که باعث میشه طوفان خورشید به زمین رسه و از اونجایی که میگن به احتمال زیاد قویترین انفجار هم امسال داره و میدان مغناطیسی زمین ضعیفتر شده ممکنه که بخشی از این بادها به سطح زمین برسه که کمترین اثرش خراب کردن هر چیزیه که با الکتریسیته کار میکنه و اگر هم نتونه از میدان مغناطیسی زمین عبور بکنه حداقل ماهواره های ارتباطی دور زمین رو حتماً از کار میندازه که اینجاست قضیه جدی میشه.
    فردایی رو تصور کنید که ارتباطات به طور کامل از بین بره : مخابرات و اینترنت، جی پی اس و ناوبری و به دنبالش حمل و نقل، گردش اخبار، تصاویر و شبکه های تلویزیونی. این وسط مطمئن باشید کشورهایی هستن که از این فرصتها استفاده میکنن و کارهایی که تا دیروز از ترس آبروی جهانیشون انجام نمیدادن رو انجام میدن. جنگ میتونه یه اتفاق بسیار ساده در این شرایط باشه. یادتون باشه که ارتباطات از بین بره دیگه کسی خبردار نمیشه فلان جای دنیا چه خبره. من بیشتر نظرم اینه که این شرایط محیطی و طبیعی میتونه شرایطی به وجود بیار که ما بریم به سمت بزرگترین و سومین جنگ جهانی و در اون انسانیت با توجه به مشکلات جاری خوی بد خودش رو نشون بده و جنایاتی در دنیا صورت بگیره که البته مرکزش هم در خاورمیانه است (جنگ جهانی)، جمعیت دنیا کم بشه، غارت منابع صورت بگیره و… و بعد ممکنه که شرایط ظهور هم بالاخره مهیا بشه و همگی یه ضد حال اساسی بخوریم.

    من به شخصه انتظار این روز رو میکشم. خیلی دوست دارم حداقل از این وضعیت برزخی رها بشم. یا میمیریم یا زنده میمونیم دیگه ذلیل نمیشیم و مرده متحرک نیستیم. تکلیف معین میشه. یا اینوری یا اونوری. نترسید

    1. اونوری می‌گوید

      به نظرت حالا که جی پی اس و …. قراره از کار بیفته،موشکا قراره با چی پرتاب بشن؟؟؟؟؟

  14. یاور می‌گوید

    دلایل:
    1.روز 21 دسامبر جمعه است و امام زمان هم جمعه ظهور میکنه.
    2.زرتشتیان یک منجی دارند که در شب یلدا ظهور می کند و 21 سامبر نیز جمعه هست.
    3.طبق پیش بینی های ناسا 22 و 23 و24 دسامبر به طور کامل شب خواهد بود.

  15. امین می‌گوید

    عزیزان دلایل محکمی واسه این روز آوردن که به هر کی بگی باور میکنه اما همه اینا خرافاتن چه طور تا امام زمان ظهور نکرده دنیا به پایان میرسه اگه هم بیاد اتفاقی بیوفته اونم شاید این باشه که دمای هوا یه کم تغییر کنه یا چیزای ساده ای مثل این , ولی این نیست که دنیا کلن به پایان برسه.هر کی هم میاد باهاش شرط میبندم که دنیا به پایان نمیرسه.

  16. پری می‌گوید

    به قول قدیمی ها صبح میشه معلوم میشه خیلی خودتونو درگیر نکنین.

  17. نفیسه می‌گوید

    همه اونایی که باور کردن واقعا خرافاتین من که قبول ندارم

  18. علی می‌گوید

    خب جالبه !!!
    یه سوال می پرسم ببینم کسی جوابی واسش داره ..
    ناسا می بینه که یه شهاب سنگ داره میاد طرف زمین …… با سرعت زیاد خب کاری از دست کسی بر نمیاد…. آیا ناسا میاد اعلام کنه یه شهاب سنگ به زمین میخوره و یا یه اتفاقی میفته که بیشتره مردم کره ی زمین از بین میره !!!!!! حالا تصور کنید همچین حرفی بزنه ناسا چه اتفاقی میفته ؟؟!؟!!؟؟! مطمئن باشید اگر اتفاقی رو هم پیش بینی کرده باشن محرمانه میمونه تا روزه وقوع حادثه !!!

    1. نوستراداموس می‌گوید

      آره شاید.
      حالا من یه سوال ازت میپرسم تو جواب بده. آیا تو یه شهابسنگ تو آسمون دیدی؟ میدونی که شهابسنگی که دو هفته دیگه به زمین برسه انقدر نورانیه که دیگه از هیچکس نمیشه پنهانش کرد؟

  19. پویان می‌گوید

    خدا رو شکر خیالمون راحت شد ما تازه نوجوانیم میخوایم زندگی کنیم. ازدواج کنیم . پدر بشیم . شغل انتخاب کنیم و…

  20. سيامك می‌گوید

    به نظر من اگه هم چیزی نشه یک کار میکنن بشه… منتظر یه اتفاق مهم تو این روز باشید…
    حتما صهیونیستها یه کاری میکنن.

    1. نوستراداموس می‌گوید

      بله دوست عزیز. این را به عنوان یک احتمال قوی باید درنظر گرفت. به جهتی که رویدادهای جهانی در حرکت است باید توجه کنید. متاسفانه ملت همیشه در خواب و منتظر ما که نمیدونند تا کی باید منتظر باشن ولی میدونند همینطوری هی باید منتظر باشن فکر کرده اند این پیشگوییها شده که اونها را از دنیا نا امید کنن و از زندگی و کار و تلاش دلسرد کنن. ولی نمیگوین که خودشان صدها سال است که همینطوری منتظر نشستن و دیگر نیازی به این کار نیس. البته می دونن که باید کاری کنند که انتظارشون به سر بیاد ولی دقیقا نمی دونن چه کاری بکنن.
      حکومت آگاه به تمام رویدادهای جدی و غیر جدی توجه میکنه و آنها را رصد میکنه تا هیچ وقت از دنیا عقب نیفته، تا هیچ وقت رودست نخوره.
      در یازده سپتامبر 2001 برجهای دوقلوی امریکا سقوط کرد. اگر امریکا هرسال در این تاریخ خود را آماده برای مقابله با حملات تروریستی کرده بود در همین یازده سپتامبری که گذشت سفارتش مورد حمله قرار نمی گرفت و سفیر خود را از دست نمی داد. این فقط یک مثال از این اتفاقات است.

  21. مهدی می‌گوید

    این حرفا و پیشگوییها فقط به خاطر یک هدف طراحی شده.اون هم دلسرد شدن انسانها از منجی به صورت کاملا غیر مستقیم.به احتمال خیلی قوی روز پیشگویی شده حتی ۱ ترقه هم منفجر نشه.این بهترین روش برای دلسرد کردن مردم دنیاست.چرا که با این سناریوها مردم نسبت به هر منجی و پایانی مایوس میشن.دوستان خوبم،وظیفه ی هر شیعه ای اینه که ظهور رو نزدیک ببینه،اما این مسئله کاملا جدا از پیشگوییهای اخیره.بیایید دعا کنیم مولای ما زود بیاد تا…توکل به خدا.

  22. جوجه فوکلی می‌گوید

    چرا بعضیا می خان بمیرند؟

    1. سحر می‌گوید

      مردن همه رو میترسونه بعضیا هم که دنبال مرگ ان البته که زبونی میگن. من شاهد مرگ زیاد بودم…………. مرگ دیگران هم مشمیز کننده است هم روح خراش .بنظرم خیلی از حرفاتون واسه خالی نبودن عریضه بود مگه نه ؟ وگرنه کاسه کوزه هاتون و جمع کرده بودین واسه گذر از مرگ به گفتمان ننشسته بودین . چرت وپرت تحویل ادم میدن شماها با این عواطف ناباورانه ی الکی تایید کن،اب به آتیش دشمن میریزین که چی ؟

      1. نوستراداموس می‌گوید

        مَسٍ اَلَ:
        یکم روشنتر صحبت کن ببینم چی گفتی؟
        «خیلی از حرفاتون» منظورت حرفهای همه کامنتها بود یا یک کامنت خاص؟
        کی با کی به گفتمان نشسته؟
        گذر از مرگ یعنی فرار از مرگ یا گذشتن از این دنیا به اون دنیا؟
        منظور از عواطف ناباورانه الکی کدام عواطف هست؟
        و چطوری آب به آتیش دشمن می ریزیم؟

  23. ابدی خواهم بود می‌گوید

    از قبل هم مشخص بود این فقط یک بازیه با احمق هایی که این اتفاق رو باور کردند و برای خودشون پناهگاه زدن تا از این امر در امون بمونند .
    دنیا فقط به خواست خداست که نابود میشه آیا هست کسی که احمقانه بگوید دنیا به پایان می رسد در حالی که خدا دنیا را به حیات دعوت کرده و از او می خواهد تا زندگی کند .
    خدایی که امر مطلق و ابدی است را باور نداریم آنوقت حرف یک مشت آدم دروغگو رو باور می کنیم.
    وای بر انسانی که جا خدا بنشیند و خدایی کند.
    براستی که او نابود شدنی است .

    1. قلب می‌گوید

      عزیزانم دقت کنید.به فرض اصلا قرار باشه شب یلدا دنیا به پایان برسه حالا به هر دلیلی چه شهاب سنگ چه طوفان خورشیدی یا هر چی.اونوقت فکر میکنید رسانه ها میان خیلی به راحتی به مردم میگن اهای مردم دنیا دنیا نابود میشه؟تا اونوقت هرج و مرج و ناامنی همه جا رو فرا بگیره و اگه هم حادثه ای اتفاق نیوفته خود مردم خودشون رو نابود کنند؟از ما که مسلمون و معتقد به خدا هستیم بعیده این افکار.بهتره به جای پرداختن به این مسایل به خدا توکل کنیم و سعی کنیم زندگی خوبی داشته باشیم . از زمان وقوع قیامت هیچ کس خبر نداره جز خداوند.

  24. مجتبی می‌گوید

    با خوندن نظر ها مطمعن شدم مردم ما به شدت خرافاتی اند
    تو کل دنیا به اندازه ایران روی این مورد بحث نشده و جالب تر اینکه وقتی یک شایعه که حتی یک منبع نداره رو بدون دلیل درجا قبول میکنند ولی همون افراد رو با هزاران دلیل منطقی نمیشه قانع کرد
    این شایعه با هیچ چیز جور در نمیاد؛ نه با دین نه با منطق نه باعلم ونه….
    ولی باز در عجبم باز هم خیلی ها تاکیدا” میگن دنیا تموم میشه! و با کدوم دلیل و منطق خدا میدونه

    1. امین می‌گوید

      شما انگار تلویزیون و سایت های اونوری را اصلا نگاه نمیکنید که ببینید اونوری ها در بحث خرافات نسبت به ما جهان چهارمی هستن. نکنه ماهواره ندارین یا BBC فارسی و manoto و… را نگاه نمیکنین

  25. مهم نیسا می‌گوید

    این شایعه ها برای پیش برد کارهای یهودیان صهیونیسم است که شما فکر کنید دنیا به پایان میرسه ولی دنیا به پایان نرسید.وخدارا شکر کنید که دنیا به پایان نرسید.حالا یهودیا هر کاری میخوان بکنن بکنن دنیا که به پایان نرسید

    1. pari می‌گوید

      این از بی توجهی شماست که صهیونیسم رو با یهودیت که یک دین قاطی میکنید ،این کار شما مثله اینه که بگید هرچی مسلمونه تروریسته ! بیاین به هم احترام بزاریم

  26. نوستراداموس می‌گوید

    اولا مگه این ناسا خداست که هرچی بگه همون بشه. بعدشم سال 2003 مقدمه ای بود بر پایان دنیا مگه نمی بینید که دنیا به چه وضعی افتاده. بعدشم تا حالا فکر کردید این همه اتفاقات عجیب اونم در یک روز؟ روز جمعه باشه و بلندترین شب سال باشه و آخرین روز پیش بینی مایاها باشه و سیاره ها باهم در یک مسیر قرار بگیرن و خورشید همسطح مرکز کهکشان قرار بگیره و طوفان عظیم یازده ساله خورشیدی در راه باشه و شما بگید این روزم مث روزای دیگس؟ برید ببینید همین پولدارها برای این روز چه خانه هایی درس کردن که از شر بلاها محفوظ باشن. نمونش جرج بوش آمریکاییه. برید تا می تونید آذوغه جمع کنید و انبار کنید. چراغ قوه و هرچی میتونید باطری بخرید که برقها قطع میشه. وال لا…

  27. هیدی می‌گوید

    با سلام
    اینکه میگن دنیا نابود میشه یه واقعیته اونم نابود کردن دنیای ما که در خاورمیانه زندگی می کنیم مطمئن باشین اونا بی دلیل هیچ حرفی رو به زبون نمیارن باور ندارین درسته ؟؟؟
    می بینیمو تعریف می کنیم
    دوستان در انتظار رویدادهای بدی باشیم از ما گفتن از شما شنیدن

  28. مهمان می‌گوید

    گفتیم باز اون ور یک نفسی می کشیم :|

  29. 007 می‌گوید

    این تو به میری از اون تو بمیری ها نیست مطمئا باشید یه اتفاق خیلی بد می خواد بیافته اینم توجه کنید که شاید دنیا نابود نشه ولی خاورمیانه تو خطره !!!!!!!!!!!!

  30. arsan می‌گوید

    این ویدئو در مورد همین شایعه و کلا خوش باوری ما ایرانی هاست

  31. ایرانی می‌گوید

    چقد بد شد…!!!داشتیم راحت میشدیم اخه وقتی همه باهم میمیریم خیلی کیف میده !!!..تنهایی مردن حال نمیده !!چون بقیه رو میبینی هنوز زندن اعصابت خورد میشهً!!!!

  32. منتظر می‌گوید

    سلام به دوستان
    اول اینکه با توجه به اتفاقاتى که در جهان در حال رخ دادن هست مطمئنا اتفاقاتی خواهد افتاد اما تاریخ وقوع اتفاقات رو فقط خدا میداند و بس.

    دوم اینکه بشارتی براى تمام مسلمانان و مسیحیان و یهودیان, همانطور که میدانیم حضرت عیسى (ع) و ایلیا (ع) و امام مهدی (ع) هر سه زنده هستند و روزى ظهور میکنند اما جالب اینکه بدانیم در کتاب انجیل ذکر شده که عیسى (ع) قبل از آمدنش فرستاده اى را به اهل زمین میفرستد, و همینطور ایلیا (ع) و امام مهدی (ع) در روایات اهل بیت (ع) ذکر شده که فرستاده اى قبل از آمدنش از جانب او به اهل زمین فرستاده میشود.
    حال اکر فکر کنیم که آن سه نفر از سوى یک خدا انتخاب شده اند و داراى یک هدف هستند و آن هم نشر عدالت بر روى زمین بس میتوان نتیجه کرفت که فرستاده آنها نیز یک نفر است.
    و بشارت اینکه آن فرستاده در همین زمان مبعوث شده و از سال 1999 دعوتش را آغاز کرده نام او در وصیت بیامبر (ص) که در شب وفاتش نوشته شده نیز ذکر شده.
    براى اطلاعات بیشتر به سایت http://ir.mahdyeen.org
    نام او احمد الحسن (ع) است او یمانی موعود در عقیده شیعیان, مهدی که آخر الزمان به دنیا خواهد آمد در عقیده اهل تسنن است.

  33. cr7 می‌گوید

    من نمیدونم بعضیا چقدر سادن!
    اگه شما مسلمانید پس چطور قبل از این که امام زمان ظهور کنه با این چرندیات فک میکنید که دنیا داره تموم میشه!
    اگه به حرفه اونا بود که گفته بودن دنیا تو سال 2000 نابود میشه و میبینین که نشده.

  34. a می‌گوید

    آخه اینا چقدر نبوغ دارن ……
    یکی نیست بگه احمق ها خودتون یه توهمی تو جامعه رواج میدید
    بعد خودتون نفی میکنید …

    خودشون خیلی احمق فرض کردن و باور کردند…

  35. سامان وحدت می‌گوید

    لینک در سایت ناسا

  36. pola می‌گوید

    خوب شاید این حرف و بخاطر آروم کردن و جلوگیری از ترس مردم گفت گفتن.

  37. sadegh می‌گوید

    ایول مارو از نگرانی در آوردی

  38. علی می‌گوید

    چه بد. میخواستیم از دست این مملکت راحت بشیما!

    1. هانی می‌گوید

      واقعا منم داشتم ذوق مرگ میشدم واسه نابودی.اما شنیدم از 3دی تا 5دی خورشید گرفتگی.

  39. MaSOuD می‌گوید

    پــَ نــَ پــَ به همین راحتی اینا میتونن پیش بینی کنن و به همین راحتی ام تموم میشه! lol

    1. payam007 می‌گوید

      منظور از نابودی دنیا یه چیز دیگست که حالا میبینید.واقعا چه ادمایی هستید.

      1. shahab می‌گوید

        dorood br shoma dooste azize roshanfkr, be shoma mign adam hesabi.

    2. مبینــــــــــــآ می‌گوید

      والـــآ بقـــرآنــ