ایکس‌باکس جدید مایکروسافت کریسمس 2013 از راه می‌رسد

بلومبرگ به نقل از منابع خود در مایکروسافت مدعی شده که مایکروسافت قصد ندارد این کنسول را در یک نمایشگاه تجاری مانند E3‌ در ماه ژوئن رونمایی کند و یا رویدادی جدگانه برای رونمایی رسمی از این دستگاه اختصاص دهد.

0

فارنت: بلومبرگ در گزارشی مدعی شده است که کنسول بازی ایکس‌باکس جدید مایکروسافت که بسیاری مشتاقانه انتظار آن را می‌کشند در تعطیلات ابتدای سال آینده میلادی از راه می‌رسد. این روزنامه در گزارش خود مدعی شده است که افراد نزدیک به این پروژه اعلام کرده‌اند که این کنسول برای عرضه در ایام جشن شکرگذاری و کریسمس در سال 2013 آماده است.

گمانه‌زنی در خصوص جزئیات این کنسول و زمان عرضه آن این روزها بالا گرفته و در این میان بلومبرگ به نقل از منابع خود در مایکروسافت مدعی شده که مایکروسافت قصد ندارد این کنسول را در یک نمایشگاه تجاری مانند E3‌ در ماه ژوئن رونمایی کند و یا رویدادی جدگانه برای رونمایی رسمی از این دستگاه اختصاص دهد.

شایعات سخت‌افزاری منتشر شده در خصوص ایکس‌باکس جدید مایکروسافت که ایکس‌باکس 720 پُرحدس‌ترین نام در خصوص آن است بر این موضوعات استوار است که ایکس‌باکس 720 مایکروسافت احتمالا 4 هسته سخت‌افزاری به همراه 8 گیگابایت رم، چهار درگاه ورودی USB و یک هارد درایو قابل تعویض خواهد داشت. این کنسول از کینکت 2 برخوردار خواهد بود که حرکات ظریف انگشت را شناسایی کرده و می‌تواند تا 4 نفر را در یک مکان به طور همزمان ردیابی کند. عینک واقعیت افزوده دیگر امکان موجود در کنسول جدید مایکروسافت است که در کنار کینکت شبیه‌سازی بهتری را همزمان با پخش صدای سه بعدی برای شما فراهم خواهد آورد.

اضافه شدن Blu-ray و همچنین صفحه نمایش لمسی و دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی به دسته‌های بازی ایکس‌باکس 720 در کنار تلاش این شرکت برای افزودن فضای ابری برای استریم کردن همزمان بازی روی سایر وسایل مانند تبلت، گوشی و.. از جمله دیگر شایعات این کنسول است.

هیچکدام از شایعات بالا را طبیعتا تاکنون مایکروسافت تائید نکرده اما خب تا کریسمس هم روزهای زیادی باقی نمانده که انتظار را برایمان سخت کند.

Source: Bloomberg

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.