آغاز بکار نخستین گالری عکس سه‌بعدی در تلویزیون‌های بدون قاب ال‌جی

اگر هنوز دنیای سه بعدی را در تلویزیون‌های سه بعدی تجربه نکرده‌اید و دوست دارید این تصاویر واقعا خلاقانه و یا بهتر بگویم واقعا سه‌بعدی را تجربه کنید از امروز تا دهم آذر ماه فرصت دارید به نگارخانه پردیس دانشگاه تهران مراجعه کنید.

0

فارنت: نه! این عکسی که می‌بینید نه به‌خاطر لرزش دست ما در حین عکاسی و یا کیفیت دوربین پائین به این صورت درنیامده! در واقع این شما هستید که این تصویر را این‌گونه می‌بینید و یا بهتر بگویم قرار است ببینید! این تصویر در واقع یکی از تصاویر برگزیده نخستین گالری عکس 3 بعدی شرکت ال جی است که با همکاری دانشگاه تهران و با مشارکت و خلاقیت دانشجویان هنر پدید آمده است.

ماجرا از این قرار است که شرکت‌های ال جی و گلدیران با همکاری دانشگاه تهران، ‌نخستین «گالری عکس سه‌بعدی در تلویزیون‌های بدون قاب ال‌جی» را در پایتخت برگزار نموده‌اند که در این نمایشگاه برای اولین بار در سطح کشور آثار خلاقانه 3 بعدی عکاسان در قاب تلویزیون‌های سه‌بعدی ال‌جی قرار گرفته است.

بنابر اعلام شرکت ال‌جی، این شرکت با هدف ترویج جدیدترین تکنولوژی سه بعدی تلویزیون‌های هوشمند خود، این رقابت را بین دانشجویان هنر دانشگاه تهران تدارک دید که در جریان آن تعداد 80 نفر شرکت‌کننده با ثبت‌نام در مسابقه و دریافت دوربین‌های عکاسی سه‌بعدی مخصوص نسبت به ارسال 1 تا 2 عکس به این مسابقات اقدام نمودند تا در نهایت بیش از یکصد اثر سه‌بعدی توسط هیأت داوران، متشکل از اساتید برجسته دانشگاه هنر برگزیده و از میان این تصاویر نیز 3 عکس به عنوان بهترین‌ها انتخاب شود.

دو عکس اول و سوم این دوره به ترتیب از سمت راست عکس دیده می‌شوند

هیات داوران تصاویر آقابان بهرام شعبانی ،‌محمد عیسایان و نوید صنعتی را شایسته کسب عناوین اول  تا سوم دانسته و به ترتیب جوایز نقدی 10، 20 و 30 میلیون ریالی به آنها اهدا شد.

اگر هنوز دنیای سه بعدی را در تلویزیون‌های سه بعدی تجربه نکرده‌اید و دوست دارید این تصاویر واقعا خلاقانه و یا بهتر بگویم واقعا سه‌بعدی را تجربه کنید از امروز تا دهم آذر ماه فرصت دارید به نگارخانه پردیس دانشگاه تهران مراجعه کنید. ساعت کار نگارخانه از ساعت 16 الی 20 و بازدید برای عموم آزاد است. به نظر من که عکس بالای مطلب شایسته عنوانی بهتر از سوم بود! اگر عکس را به صورت 3 بعدی ببینید شاید شما هم حرف مرا تائید کنید!

پیشنهاد ویژه و البته مرتبط: گزارش تصویری نخستین گالری عکس سه‌بعدی در تلویزیون‌های بدون قاب ال‌جی

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.