آپوفیس؛ یو.اس.بی درایوی از جنس شهاب سنگی 2.5 میلیارد ساله!

این شرکت لهستانی نام آپوفیس رابرگرفته از نزدیک‌ترین شهاب سنگ به زمین دانسته‌اند که اگر شانس نیاوریم پیش‌بینی می‌شود در سال 2029 به زمین برخورد کند!

1

فارنت: یو.اس.بی درایوها معمولا ظاهری عادی دارند و تنها در برخی مدل‌ها شاهد یک نمای طراحی شده فوق‌العاده هستیم و در سایر موارد یک حجم کشیده مربعی یا نهایتا مستطیلی شکل را شاهد هستیم که معمولا جنسی پلاستیکی یا فلزی دارند! اما اگر شما می‌خواهید یو.اس.بی درایو شما چیزی فراتر از این حرف‌ها باشد ( و البته به طور احمقانه‌ای گران باشد!)‌ احتمالا باید به خرید آپوفیس فکر کنید!

آپوفیس یو.اس.بی درایوی است که شرکت لهستانی زانا دیزاین آن را طراحی کرده است که بنابر اعلام این شرکت لایه بیرونی آن از جنس چوب سیاه آفریقایی 200 ساله و در بدنه آن علاوه بر استفاده از تکه سنگی از یک شهاب سنگ 4.5 میلیارد ساله، بسته به مدل آن، از طلای 18 عیار و یا نقره برای لایه باریک میانی استفاده شده است تا نمایی زیبا به آن ببخشد.

این شرکت لهستانی نام آپوفیس رابرگرفته از نزدیک‌ترین شهاب سنگ به زمین دانسته‌اند که اگر شانس نیاوریم پیش‌بینی می‌شود در سال 2029 به زمین برخورد کند!

آپوفیس با ضمانت مادام‌العمر در دو مدل طلایی و نقره‌ای و با ظرفیت 64 گیگابایت و با سرعت خوانش 190 مگابایت بر ثانیه عرضه خواهد شد. مدل نقره‌ای آپوفیس 1130 دلار و مدل طلایی آپوفیس 1990 دلار قیمت خواهد داشت.

Source: Wired

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. احسان می‌گوید

    ینی دیگه این نهایت تجمل گراییه!
    آخه حافظه فلش دیگه چیه که بخوان اینطوریش کنن آخه :|
    ولی اگه دلار گرون نشده بود حتما یکی میخریدم¡ :دی o_O / :O