نخست‌وزیر نروژ کشورش را با «iPad» اداره می‌کند!

استولنبرگ که از روز چهارشنبه به ایالات متحده آمده مانند دیگر مسافران به خاطر فعالیت آتشفشان ایسلند مجبور به ماندن در نیویورک شده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “CNET” پس از آنکه تمامی پروازها به مقصد اروپا به دلیل خاکستر ناشی از فعالیت آتشفشان ایسلند لغو شد، نخست‌وزیر نروژ که در آمریکا به سر می‌برد اعلام کرد که تا زمان برگشت به نروژ از تبلت آی‌پد خود برای اداره کشورش بهره می‌برد.

این پایگاه اینترنتی در گزارش خود آورده است که اگر چه آی‌پد می تواند جایگزین خوبی به جای لپ تاپ در برخی کارها باشد اما آیا واقعا می‌تواند به طور کامل یک کشور را با ان اداره کرد؟ نخست‌وزیر نروژ مطمئنا به همین موضوع فکر می کند.

پس از آنکه خاکسترهای آتشفشان ایسلند باعث آن شد که تمامی پروازها بر فراز اروپا و اقیانوس اطلس برای چهار روز به تعویق بیفتد مقامات نروژی عکس‌هایی از “جنز استولتنبرگ” نخست‌وزیر خود در حال استفاده از آی‌پد بر روی اینترنت منتشر کردند.

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی CNN اعلام کرد: ما اینجا اینترنت و تلفن همراه داریم و من از آی‌پد استفاده می‌کنم که فوق‌العاده است.

استولنبرگ که از روز چهارشنبه به نیویورک آمده و روز شنبه قصد ترک ایالات متحده را داشت مانند دیگر مسافران به خاطر فعالیت آتشفشان ایسلند مجبور به ماندن در نیویورک شده است.

سازمان ترافیک هوایی اروپا که وظیفه کنترل هوایی 38 کشور را بر عهده دارد اعلام کرده است که به خاطر فعالیت این آتشفشان تنها در روز شنبه 17 هزار پرواز از مجموع 22 هزار پرواز که در روز عادی انجام می‌شود، لغو شده است که این موضوع از حادثه 11 سپتامبر تاکنون امری بی‌سابقه به شمار می‌رود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] برای اداره راه دور دولت خود از آمریکا منتشر نمودیم (اینجا بخوانید)، اکنون تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد […]

  2. مهدي می‌گوید

    دیگران در کجایند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم