رونمایی از لومیا 820؛ امید دیگر خانواده نوکیا!

نوکیا پس از رونمایی از لومیا 920، دومین تلفن همراه ویندوزفون 8 خود را با نام لومیا 820 رونمایی کرد. این تلفن همراه با سیستم عامل ویندوزفون 8 و با صفحه نمایش 4.3 اینچی قابلت تعویض قاب را نیز با خود به همراه آورده است.

1

همانطور که انتظار می‌رفت، لومیا 820 نوکیا در واقع یک تلفن همراه ویندوزفون 8 در رده متوسط بازار به حساب می‌آید که البته با همان پردازنده دوهسته‌ای و 1.5 گیگاهزتری اسنپ‌دراگون S4‌ که امشب در لومیا920 شاهد آن بودیم قدرت گرفته است و بارزترین تفاوت این دو تلفن همراه را در صفحه نمایش کوچکتر و 4.3 اینچی لومیا 820 می‌توان دانست.

این صفحه نمایش از نوع WVGA OLED در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و  8 گیگابایت حافظه داخلی که با استفاده از درگاه میکرو اس‌دی قابلیت افزایش را نیز دارد از جمله دیگر مشخصات فنی لومیا 820 نوکیا است.

هر دو تلفن همراه ویندوزفون 8 لومیا 920 و لومیا 820 از فناوری لمسی موسوم به فوق حساس برخوردار هستند که بنابر انچه که در این مراسم نمایش داده شد حتی با یک جفت دستکش ضخیم نیز می‌توان با گوشی کنار آمد.

دیگر تفاوت عمده در لومیا 820 نوکیا نسبت به لومیا 920، وجود کاورها یا قاب‌های قابل تعویض است که در رنگ‌های مختلف و متفاوت مانند قرمز، سفید، خاکستری، سیاه، آبی و زرد عرضه خواهد شد و در میان انها قاب‌هایی با پشتیبانی از فناوری ان.اف.سی و همچنین شارزژ بی‌سیم نیز وجود دارد. بنابر اعلام نوکیا، لومیا 820 نوکیا در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

Source:TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. nashenas می‌گوید

    مهم نیست شرکتی که خائن باشه از همه لحاظ تحریمه….