باز هم تصاویر جدید از آیفون نسل بعد!

بیشتر تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که اپل تغییرات اساسی در شکل سنتی تلفن همراه خود داده است که از آن جمله می‌توان به تغییراتی در سوکت شارژ و همچنین جابجایی در مکان جک هدفون 3.5 اشاره کرد.

0

فارنت:به نظر می‌رسد گرفتاری‌های این روزهای اهالی مطبوعات و البته کاربران دنیای تلفن همراه حدس و گمان و البته پیگیری کردن اخبار مربوط به درز کردن تصاویر و جزئیات آیفون نسل بعد در اینترنت و دنیای مجازی است.

بیشتر تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که اپل تغییرات اساسی در شکل سنتی تلفن همراه خود داده است که از آن جمله می‌توان به تغییراتی در سوکت شارژ  و همچنین جابجایی در مکان جک هدفون 3.5 اشاره کرد که البته در کنار تغییر بزرگ یعنی افزایش اندازه صفحه نمایش آیفون به 4 اینچ خواهد بود.

به هر حال همگی می‌دانیم که به طور یقین شرکت اپل نسل بعدی آیفون خود را به همراه عرضه نسخه نهایی IOS 6  به زودی عرضه خواهد کرد.

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.