کنسول بازی به سبک NES برای iOS

به تازگی یک شرکت اقدام به عرضه یک مبدل کنسول برای بستر iOS به نام گیم‌داک کرده‌اند تا به نوعی خلاء عدم وجود یک کنسول مبتنی بر iOS را تا حدودی پر کند.

0

فارنت:به تازگی شرکت کاسکادیا که کریس یورگنسن و اندی گریزل آنرا اداره می‌کنند اقدام به عرضه یک مبدل کنسول برای بستر iOS به نام گیم‌داک کرده‌اند تا به نوعی خلاء عدم وجود یک کنسول مبتنی بر iOS  را تا حدودی پر کنند.

شایان ذکر است که این دو در امر توسعه بازی های بستر iOS فعالیت دارند و بازی‌هایی مانند زامبی کارت و کاوریت را تاکنون برای بستر iOS عرضه کرده‌اند.

یورگنسن در این مورد می‌گوید:”راستش من خودم دارای کنسول نوستالوژیک NES هستم و تعداد کمی از بازی‌های موسوم به RETRO در iOS وجود دارند و من هنوز نمی‌دانم چرا همان حس بازی‌های قدیمی که بر روی  NES  است در آیفون در من منتقل نمی‌شود”.

در حال حاضر بیش از 100 بازی iOS توسط این کنسول حمایت می‌شوند  و در حقیقت این کنسول نیز با الهام گرفتن از فرم طراحی و دکمه‌های کنسول NES طراحی شده و این گیم داک از کنترل‌های USB و خروجی HDMI برخوردار است و در نوع خود بسیار نوآورانه و جالب به نظر می‌رسد.

البته قیمت این دستگاه در حدود 125 دلار است که بیشتر از قیمت کنسول اندرویدی 99 دلاری OUYA  است که همه چیز را در خود دارد ولی نمی‌توان منکر بازی‌های بسیار بیشتر iOS شد که کاربران را ترغیب خو اهد کرد تا گیم داک را خریداری کنند.

وب سایت شرکت سازنده

وب سایت فروشگاه کیک استارتر

Source:The Verg

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.