الکس شگفت‌انگیز از راه رسید! / دانلود کنید

بازی الکس شگفت‌انگیز (Amazing Alex) که در سبک بازی‌های سری معمایی قرار می‌گیرد و به صورت همزمان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده، گیمرها را برای پایان بردن صد مرحله موجود در این بازی با استفاده از 35 شی تعاملی موجود در بازی به چالش خواهد کشید.

3

فارنت: شرکت رویو خالق سری بازی‌های پرندگان خشمگین با عرضه بازی جدید الکس شگفت‌انگیز نشان داد که این شرکت به چیزی به‌جز پرندگان خشمگین نیز فکر می‌کند.

بازی الکس شگفت‌انگیز (Amazing Alex) که در سبک بازی‌های سری معمایی قرار می‌گیرد و به صورت همزمان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده، گیمرها را برای پایان بردن صد مرحله موجود در این بازی با استفاده از 35 اشیاء تعاملی موجود در بازی به چالش خواهد کشید.

البته تقریبا می‌توان گفت که این بازی به جز یک نسخه Trial‌ برای اندروید، در 4 نسخه دیگر خود رایگان نیست و رویو این بازی را برای دارندگان آیفون به قیمت کمتر از یک دلار یعنی 99 سنت و برای دارندگان آی‌پد به قیمت کمتر از سه دلار یعنی 2 دلار و 99 سنت عرضه کرده و دارندگان اندروید بغیر از نسخه رایگان Trial‌می‌توانند نسخه‌های کامل این بازی در دو ویرایش حرفه‌ای به قیمت 99 سنت و اچ.دی به قیمت دو دلار و 99 سنت خریداری کنند تا تقریبا به جز آن نسخه رایگان تفاوتی با کاربران iOS‌ نداشته باشند. خب به‌هر حال با توجه به تعداد دستگاه‌های اندرویدی این موضوع سیاستی قابل قبول به حساب می‌آید.

در این بازی شما در حقیقت و همانطور که انتظار می‌رود نقش الکس را بر عهده دارید که با اشیاء موجود در محیط بازی راهی برای اجرا و پایان بردن مراحل کشف و اجرا می‌کنید (چیزی شبیه به بازی LittleBigPlanet در پلی‌استیشن) و این به معنای چالش‌های تقریبا بی‌پایان برای شماست.

کاربران ویندوزفون و سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک هم چندان ناامید نباشند چرا که رویو اعلام کرده است که به‌زودی نسخه‌های ویژه این پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد و این دقیقا سیاست قبلی این شرکت در بازی پرندگان خشمگین در فضا را به یاد ما می‌اندازد که نهایتا باعث شد این بازی تنها در 76 روز به رکورد 76 میلیون دانلود برسد.

تا لحظه انتشار این بازی هنوز کافه‌بازار نسخه رایگان اندروید آن را برای دریافت قرار نداده است که به محض انجام این موضوع لینک اندروید مارکت بازار را نیز قرار خواهیم داد. فعلا می‌توانید از لینک‌های زیر و با روش‌هایی که خودتان بهتر بلدید! استفاده کنید. (به‌روزرسانی: لینک دانلود از کافه‌بازار اضافه شد)

دانلود نسخه اندروید و رایگان بازی از کافه‌بازار

لینک دانلود نسخه آیفون از فروشگاه آی‌تونز

لینک دانلود نسخه آی‌پد از فروشگاه آی‌تونز

لینک دانلود نسخه پرمیومنسخه HD از گوگل‌پلی

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    ببخشید نسخه کرکش برای آیفون و آیپد نیست؟!

    1. محسن صحافی می‌گوید
  2. مهدی صحافي می‌گوید

    بازی قشنگیه
    ولی به پرندگان خشمگین نمیرسه..