چراغ گوگل‌مپس در iOS‌ خاموش نخواهد شد

سرویس گوگل‌مپس در برنامه نقشه iOS از زمان رونمایی از اولین آیفون در سال 2007 بکار گرفته شده بود و حالا گویی گوگل به همین راحتی قصد ترک iOS را ندارد.

0

فارنت: هنگامی که شرکت اپل از iOS6 نسخه جدید سیستم عامل iOS خود رونمایی کرد از سرویس جدید نقشه برای آیفون, آی‌پاد تاچ و آی‌پد نیز رونمایی کرد که جایگزین نقشه‌های گوگل در iOS خواهد شد.

سرویس گوگل‌مپس در برنامه نقشه iOS از زمان رونمایی از اولین آیفون در سال 2007 بکار گرفته شده بود  و حالا گویی گوگل به همین راحتی قصد ترک iOS را ندارد چرا که از عرضه برنامه سرویس نقشه گوگل‌مپس برای iOS خبر داده تا کاربران این سیستم عامل چندان دلتنگ نشوند.

جف هابر یکی از مدیران گوگل در صفحه گوگل‌پلاس خود در پاسخ به سوالی در خصوص سرنوشت گوگل‌مپس در iOS اورده است که ما مشتاقانه به دنبال انتشار برنامه شگفت‌انگیز گوگل‌مپس در iOS هستیم.

احتمال می‌رود که گوگل زمان انتشار برنامه گوگل‌مپس ویژه iOS‌ را همزمان با انتشار iOS6 در نظر گرفته باشد که احتمالا تا زمستان سال جاری رخ خواهد داد.

Source: Wired

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.