نوکیا “ملتمی” نوزاد متولد نشده را کشت!

استفان الوپ مدیر اجرایی نوکیا به تازگی اعلام کرد که نوکیا هیچ برنامه‌ای برای پروژه سیستم عامل ملتمی ندارد و بدین ترتیب به صورت رسمی پایان این پروژه را اعلام کرد.

0

فارنت:در حالی که تنها شایعات حکایت از وجود سیستم عامل “ملتمی” نوکیا حکایت داشت که دارای ویژگی‌هایی همچون مبتنی بودن بر لینوکس و ارزان‌تر از ارزان‌ترین تلفن‌های همراه ویندوز فون و اندروید بود و البته قابلیت‌های بیشتری نسبت به سری 40 سیمبیان نیز داشت اما به نظر می‌رسد قبل از تولد از بین رفته است.

استفان الوپ مدیر اجرایی نوکیا به تازگی اعلام کرد که نوکیا هیچ برنامه‌ای برای پروژه سیستم عامل ملتمی ندارد و بدین ترتیب به صورت رسمی پایان این پروژه را اعلام کرد.

نوکیا با کشتن ملتمی یکی دیگر از تلاش‌های بازسازی بزرگ را از بین برد و البته تغییر مدیران ارشد در این شرکت بازهم ادامه دارد و در حال حاضر هیچ کدام از مدیران ارشد قبلی حضور ندارند و این پاکسازی شامل مری مک داول ،سوندار نیکلاس نیز شده است و همچنین اخراج بیش از 10 هزار کارمند، بستن کارخانه سالو و محدود‌تر شدن مراکز  R&D از جمله سایر اقدامات الوپ است.

البته در همین زمان نوکیا تعهد خود به گوشی‌های سری 30 و 40 را با عرضه آشا 311 و چندین گوشی دیگر اثبات کرد.

به هر حال ملتمی آخرین تلاش‌های نرم‌افزاری نوکیا برای یک شرکت در حال سقوط بود و البته از ما نشنیده بگیرید که نوکیا در حال تنظیم تمامی تراشه‌های خود بر روی ویندوزفون است و با این حال به نظر می‌ر‌‌سد باید نگرانی سرمایه‌گذارانی که به سرعت در حال فروش سهام‌های افت کرده خود هستند را بهتر درک کنیم و البته دیروز مجددا اعلام شد که سهام نوکیا بیش از 16 درصد افت کرده است.

خوش بگذرد آقای الوپ..

Source: allthingsD

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.