نینجای میوه‌ای 300 میلیون بار دانلود شد!

اگر شما بسیار مراقب آمار و ارقام نیز هستید بد نیست بدانید که تاکنون بیش از 1.5 تریلیون میوه در این میان با شمشیرهای نینجایی به دو نیم شده‌اند.

2

فارنت:فروت نینجا بازی بسیار محبوب پلتفرم IOS  که در آن شما باید میوه‌هایی که به سمت شما پرتاب می‌شود را با شمشیرهای نینجایی نصف به دونیم کنید و البته مراقب بمب‌ها نیز باید باشید رکورد 300 میلیون بار بارگذاری و دانلود را پشت سرگذاشت هم اکنون در بیش از 75 درصد از تلفن‌های همراه ایفون مردم  آمریکا نصب شده است.

البته آمار شگفت آورتر این است که کاربران این بازی که بیشتر در توکیو،نییورک ،لندن، پکن و پاریس متراکم هستند هر روز در حدود 100 سال را صرف این بازی می‌کنند و البته هجوم بی امان میوه‌ها کاربران این بازی در جهان را به رقم جمعیت امریکا نزدیک کرده است.

البته اگر شما بسیار مراقب آمار و ارقام نیز هستید بد نیست بدانید که تاکنون بیش از 1.5 تریلیون میوه در این میان با شمشیرهای نینجایی به دو نیم شده‌اند.

گفتنی است که چندی پیش استودیو هالف بریک سازنده و توسعه دهنده این بازی بسیار محبوب به مناسبت دومین سالگرد عرضه این بازی ،این بازی را برای مدت زمان محدود به صورت رایگان عرضه کرد.

لینک دانلود از آیتونز

لینک دانلود نسخه رایگان

Source: pocketgamer

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    سلام لطفاً بازی فوت نینجا را برای تبلت اب من بریزید

  2. علی می‌گوید

    رکورد من 1051است لطفارکورد جهان را به من بگویید

  3. nima می‌گوید

    دوست عزیز این بازی بیش از دو سال و نیم هستش که برای اندروید هم عرضه شده، بد نیست که بدونید حتی نسخه کینکت مایکروسافت هم داره و همچنین ورژن ویندوز که من با لپ تاپ لمسی باهاش بازی می کنم