رونمایی اپل از مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا

شرکت اپل در کنفرانس سالانه WWDC از نسل بعدی رایانه‌های مک بوک پرو خود رونمایی کرد که مهمترین مشخصه آن استفاده از صفحات نمایشی جدید موسوم به رتینا است.

3

فارنت:شرکت اپل در کنفرانس سالانه  WWDC از نسل بعدی رایانه‌های مک بوک پرو خود رونمایی کرد که مهمترین مشخصه آن استفاده از صفحات نمایشی جدید موسوم به رتینا است.

مک بوک پروهای جدید دارای صفحه نمایش 15.4 اینچی هستند  که با تفکیک پذیری 2880 در 1080 عرضه شده‌اند و نکته قابل توجه باریک بودن این رایانه‌ها از سری فوق نازک اپل یعنی مک بوک ایر است که به نوعی می‌توان آنرا آی‌پد بوک نام نهاد.

این مک بوک پروها از پردازنده چند هسته‌ای core i7 اینتل Ivy Bridge  با فرکانس 2.7 گیگاهرتز بهره برده است  که با سیستم انحصاری Turbo Boost قادر به رسیدن به فرکانس 3.7 گیگاهرتز را نیز دارند.

سایر مشخصات نسل بعدی مک بوک پرو  میتوان به 16 گیگابایت رم ٰکارت گرافیکی انویدیا  GeForce GT 650m و 768 گیگابایت حافظه فلاش به همراه باتری با عمر 7 ساعت اشاره کرد.

نسل بعدی رایانه های مک بوک پرو به همراه دو پورت تاندربولت اینتلٰ، پورت‌های HDMI ٰ،USB2 و USB 3 و بلوتوث 4.0 با شروع قیمت 2199 دلار عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. amir می‌گوید

    اپل هر چی باشه عالیه چه لب تاپش چه موبایلش من خودم از 5 سال پیش هر گوشی جدید ایفون میاد بازار رو خریدم
    به شما هم پیشنهاد میکنم

  2. atousa می‌گوید

    age mishe ye seri etelaate kamel az apple macbook 17inch pro bezarin hamrahe gheymate rooz vaghan mamnun misham

  3. amir می‌گوید

    این لپ تاپ فوق العاده….
    من خودم شخصا مک بوک پرو دارم…ولی وقتی بیشتر دقت کردم دیدم دی وی دی درایو ندارن!!‌و این برای کاربرایی مثل کاربرای ایران واقعا دردسر سازه…