عرضه برنامه ایرانی رایگان روزنما ویژه iOS

از جمله ویژگی‌های برنامه روزنما علاوه بر کارکرد اصلی تقویم سال 91 می‌توان به نمایش کامل اوقات شرعی، رویدادهای تقویمی با ظاهری کاربرپسند و استفاده آسان، قابلیت پخش اذان و بیدار باش با قابلیت انتخاب مؤذن، قابلیت تقویم تاریخ و همچنین اطلاع‌رسانی رویدادهای خاص ثبت شده اشاره کرد.

9

فارنت: برنامه روزنما ویژه سیستم عامل iOS عرضه شد. روزنما در واقع نسخه جایگزین نرم‌افزار iMoazen است که سال گذشته آن را معرفی کرده بودیم و در پایان سال ۹۰ به فعالیت خود خاتمه داده بود.

از جمله ویژگی‌های برنامه روزنما علاوه بر کارکرد اصلی تقویم سال 91 می‌توان به نمایش کامل اوقات شرعی، رویدادهای تقویمی با ظاهری کاربرپسند و استفاده آسان، قابلیت پخش اذان و بیدار باش با قابلیت انتخاب مؤذن، قابلیت تقویم تاریخ و همچنین اطلاع‌رسانی رویدادهای خاص ثبت شده اشاره کرد.

در برنامه روزنما همچنین قابلیت انتخاب خودکار استان به هنگام فعال‌سازی نرم افزار و همچنین قابلیت انتخاب چندین شهر به صورت همزمان قرار داده شده است و نسبت به نسخه پیشین دارای سهولت استفاده آسان بیشتری است.

بنابر اعلام آقای رضی حسینخانی، سازنده این برنامه، روزنما از صفحه‌نمایش‌های موسوم به Retina Display پشتیبانی می‌کند و اطلاعات اوقات شرعی آن  نیز از سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران استخراج شده است.

برای نصب این نرم‌افزار به صورت پیش‌نیاز به سیستم عامل  iOS 4.0نیاز دارید و با توجه به عدم عرضه این برنامه در اپ‌استور شرکت اپل گوشی شما حتما باید جیلبریک شده باشد که به نظر تنها ضعف این برنامه است.

بنابر اعلام سازنده این برنامه پس از نصب روزنما بر روی گوشی، لازم است گوشی برای بار اول به اینترنت متصل شود تا برنامه فعال‌سازی شود. این فعال‌سازی فقط در مرتبه اول صورت گرفته و در دفعات بعدی نیاز به فعال شدن برنامه نیست. این نرم‌افزار به صورت آفلاین عمل کرده و حتی برای نمایش اوقات شرعی نیز نیازی به استفاده از اینترنت ندارد و در ضمن در صورت استفاده از قابلیت انتخاب خودکار استان نیز لازم است تا به نرم‌افزار اجازه استفاده از اتصال GPS داده شود.

روزنما را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. آیفون می‌گوید

    اتفاقا من هم مشکل آقا شهرام را دارم کمک کنید لطفا

  2. شهرام می‌گوید

    با سلام و تشکر از سایت خوبتان
    من چند وقتی است که این برنامه را بر روی دستگاه نصب کرده ام ولی وقتی وارد برنامه می شوم (در حالی که به اینترنت پر سرعت نیز از طریق وای فای متصلم) بعد از مکان یابی خود به خود از برنامه خارج می شود و دوباره که سعی می کنم مجددا هنوز وارد برنامه نشده خارج می شود این عملیات را در گوشی دیگری هم استفاده کردم همین ایراد را داشت در صورت امکان راهنمایی کنید متشکرم

  3. behnam می‌گوید

    bichare taghsir nadare.
    haghe ozviate itunes developer $99 dar sal hast.
    in application ham free hast.
    makhsoosan age barname nevis sakene iran bashe va dastresi be Credit ya Debit nadashte bashe.

  4. ramin می‌گوید

    باسلام
    اگر می شه لطفا کنید تو اپ استور هم بزارید …. نمی شه به خاطر چند تا برنامه ادم گوشی اش را جیل بریک کنه

  5. Babak می‌گوید

    Please upload it in to iTunes.

  6. robert می‌گوید

    bezarin tu apple store please

  7. Mj می‌گوید

    سلام
    اق لطفاا بزارش تو ایتیون!

  8. هومن محمدي می‌گوید

    کاش همچین برنامه کاملی هم واسه اندروید بود اگه بود من از بازار حاضر به پرداخت بالای 2هزار تومان بودم.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      دوست عزیز. برنامه تقویم فارسی‌تل تقریبا از چنین امکاناتی برخوردار است.
      http://cafebazaar.ir/app/com.farsitel.calendar/