فعال‌سازی سرویس پیامک در گوگل‌پلاس!

گوگل در بروزرسانی جدید شبکه اجتماعی خود گوگل پلاس در بیش از 41 کشور سرویس پیامک را فعال کرد و کاربران قادر خواهند بود به وسیله ارسال یا دریافت پیامک اکانت خود را در این شبکه اجتماعی بروز کنند.

6

فارنت: گوگل در به‌روز رسانی جدید شبکه اجتماعی خود یعنی گوگل‌پلاس در بیش از 41 کشور سرویس پیامک را فعال کرد و کاربران قادر خواهند بود به وسیله ارسال یا دریافت پیامک اکانت خود را در این شبکه اجتماعی بروز کنند.

41 کشور که در حال حاضر قادر به به‌روز رسانی از طریق پیامک و ارسال مستقیم به صفحه شخصی خود در گوگل‌پلاس هستند عبارتند از:

افغانستان، الجزایر، آنگولا، بحرین، بنین، کامبوج، کامرون، کنگو (DRC)، ساحل عاج، مصر، غنا، گینه، اندونزی، عراق،اسرائیل، اردن، قزاقستان، کنیا، کویت،قرقیزستان، لیبریا، مالاوی، مالزی، مالدیو، مراکش، موزامبیک،نیجر، نیجریه،پاکستان، فیلیپین، عربستان سعودی، سنگال، سیرالئون، سریلانکا،  تانزانیا، تایلند، تونس، اوگاندا، ازبکستان، ویتنام و زامبیا

برای ثبت‌نام در این سرویس تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که شماره تلفن همراه فعال خود را در پروفایل گوگل خود ثبت کنید و به محض انجام این کار یک پیامک به شما از طریق نزدیک‌ترین سرویس‌دهنده در منطقه ارسال شده و پس از آن شما قادر به به‌روز رسانی پروفایل گوگل خود در گوگل‌پلاس خواهید بود.

البته باید برای این کار طبق راهنمایی که سرویس‌دهنده  برای شما ارسال می‌کند نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

در ضمن شما نه تنها قادر به ارسال پیامک به سرویس گوگل‌پلاس خود هستید حتی قادر خواهید بود از طریق پیامک اطلاعیه‌های تازه گوگل پلاسی خود را دریافت و به آنان نیز پاسخ دهید.

به نظر گوگل، دریافته است که پیامک یک جزء لاینفک زندگی کاربران است و برای همین با اضافه کردن این سرویس درصدد گسترش هرچه بیشتر شبکه اجتماعی خود و نزدیک‌ترکردن خود به فیس‌بوک است.

Source: thenextweb

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. starter127 می‌گوید

    سلام
    این امکان وجود داره که با ایمیل پست ارسال کرد؟

  2. amin می‌گوید

    man mondam iran nabashe vali keshvaray dige bashan

  3. Alireza می‌گوید

    چرا واقعا ایران نیست؟ آخه افغانستان و پاکستان دیگه کشورن که …

    1. حسین می‌گوید

      چون که مرگ بر آمریکا :)

  4. مشاالله می‌گوید

    افغانستان جزء کشورها هست، اما ایران نیست!

  5. ali می‌گوید

    فرق ماه من با ماه گردون ……