معجزه ویندوزفون ال‌جی بهار از راه می‌رسد!

این گوشی از ویندوزفون مانگو برخوردار بوده و به یک نمایشگر 4 اینچی WVGA مجهز است و وجود فناوری NOVA در ان این گوشی را به عنوان درخشان‌ترین گوشی ویندوزفون در زمان عرضه خود مطرح خواهد کرد.

0

فارنت: روز گذشته خبر از عرضه غول 5 اینچی اندرویدی شرکت ال‌جی در رقابت با گوشی گلکسی‌نوت سامسونگ را دادیم اما گویا این تنها شگفتی‌ساز ال‌جی در کنگره جهانی موبایل سال 2012 در بارسلون نخواهد بود و تصاویر منتشر شده حکایت از عرضه یک گوشی ویندوزفون دیگر با نام کد LG Miracle دارد.

این گوشی که در ماه دسامبر نیز تصاویری از آن منتشر شده بود و بیشتر حدس و گمان‌ها در آن زمان مبتنی بر این بود که این گوشی یک ویندوزفون 7 دیگر است، آن‌گونه که گزارش شده توسط یکی از اعضای تیم تست ال‌جی در رومانی به یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده XDA فروخته شده است.

همانگونه که قبلا حدس زده شده بود این گوشی از ویندوزفون مانگو برخوردار بوده و به یک نمایشگر 4 اینچی WVGA مجهز است و وجود فناوری NOVA در ان این گوشی را به عنوان درخشان‌ترین گوشی ویندوزفون در زمان عرضه خود مطرح خواهد کرد.

این گوشی همچنین از یک پردازنده استاندارد یک گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 5 مگاپیکسلی 720p در پشت خود و یک دوربین VGA در قاب جلویی برخوردار است.

علاوه بر برخورداری از فناوری NFC دیگر امکانات همچون 14.4Mbps HSPA radio، 5.0GHz-capable 802.11a/b/g/n Wi-Fi، Bluetooth 3.0 برای این گوشی گزارش شده است.

Source: Pocketnow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.