اپل مشکل شارژ آیفون 4S را با عرضه iOS 5.0.1 مرتفع کرد

اپل در این به‌روز رسانی علاوه بر حل مشکل خالی شدن شارژ آیفون، امکانات دیگری همچون امکان اجرای مولتی‌تاچ بر روی آی‌پد‌های اورجینال، حل برخی مشکلات iCloud و ارتقای امکان تشخیص صدا را برای کاربران استرالیایی آیفون قرار داده است.

4

 فارنت: اپل اولین به‌روزرسانی برای سیستم عامل iOS 5 را با شماره iOS 5.0.1  به بازار عرضه کرد تا برخی از مشکلات که عمده‌ترین آنها  مشکل خالی شدن سریع شارژ باطری در آیفون 4S بود را حل کند.

این اولین به‌روز رسانی اپل برای iOS5 است که اپل با عرضه آن نوار ابزار عملکرد (notifications tray)، افزایش عملکرد و امکان استفاده از iCloud برای iPad، iPhone و iPod تاچ به ارمغان آورده بود.

اپل در این به‌روز رسانی علاوه بر حل مشکل خالی شدن شارژ آیفون، امکانات دیگری همچون امکان اجرای مولتی‌تاچ بر روی آی‌پد‌های اورجینال، حل برخی مشکلات iCloud و ارتقای امکان تشخیص صدا را برای کاربران استرالیایی آیفون قرار داده است. این اولین به‌روز رسانی اپل است که علاوه بر امکان به‌روز رسانی توسط برنامه آی‌تونز به صورت مستقیم و یا به اصطلاح air امکان‌پذیر است.

مدت زمان کمی پس از عرضه آیفون 4S کاربران گزارش‌هایی را مبنی بر خالی شدن سریع شارژ باطری در گوشی‌های خود به اپل ارسال کردند. این مشکل تنها گریبانگیر کاربران آیفون 4S نبود و تمام کاربرانی که iOS5را بر روی دستگاه‌های خود نصب کرده بودند از این موضوع گله‌مند بودند. اپل سرانجام با افزایش گزارش‌ها این موضوع را رسما پذیرفت و از تمامی توسعه‌دهندگان درخواست کرد که این شرکت را در یافتن باگ موجود در این سیستم عامل یاری کنند.

کمی بعد اپل با تایید یافتن این باگ اعلام کرد که این مشکل را در اولین به‌روز رسانی این سیستم عامل حل خواهد کرد. با توجه به اینکه تنها مدت زمان کمی از این به‌روز رسانی گذشته، هنوز از حل شدن کامل این مشکل گزارشی منتشر نشده اما با وجود اعلام رسمی اپل به احتمال زیاد این مشکل مرتفع شده است. فعلا که از مشکل جدید خبری نیست تا بعدا چه پیش بیاید!

اگر از آیفون بدون جیلبریک استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده از مسیر زیر آیفون خود را به‌روزرسانی کنید:

“Settings” > “General” > “Software Update” > “Download and Install”

روش دوم استفاده از آیتونز است که بالافاصله پس از اتصال به برنامه پیغام به‌روزرسانی را دریافت خواهید کرد و پس از تایید شما عملیات نصب اغاز خواهد شد.

اما اگر از فریمویر جداگانه‌ای استفاده می‌کنید و به فایل‌های اصلی این به‌روزرسانی نیازمندید می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. موفق باشید.

Source: Mashable

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    کسی نبود جواب مارو بده؟! بعد اینکه از رو گوشی با وای فای میزنی واسه آپدیت ارور چک کردن آپدیت رو میده و آپدیت نمیکنه!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      دوست عزیز.. اگر گوشی شما جیلبریک شده نیست بهتره از روش اتصال و به‌روزرسانی با برنامه آِتونز استفاده کنید.

      1. حسین می‌گوید

        ممنون.نه جیلبریک نیست ولی میگن که با گوشی بهتره و اطلاعاتم نمیپره.

  2. حسین می‌گوید

    ببخشید من ایفون 4s دارم.به نظر شما با وای فای رو خود گوشی آپدیت کنم یا از روش های دوم و سوم که گفتین استفاده کنم؟ آیا تفاوتی هم داره؟