اگر می‌خواهید دوربین عکاسی بخرید حتما این وب‌سایت را ببینید

اصولا انتخاب و خریدن یک دستگاه الکترونیکی جدید با وجود این بازار رنگ و وارنگ و تنوع محصولات بسیار مشکل است. وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارند که شما را برای خریدن محصولات جدید کمک می‌کنند اما بعضی چیزها و جزئیات هست که معمولا پرداخته نمی‌شود.

1

فارنت: اصولا انتخاب و خریدن یک دستگاه الکترونیکی جدید با وجود این بازار رنگ و وارنگ و تنوع محصولات بسیار مشکل است. وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارند که شما را برای خریدن محصولات جدید کمک می‌کنند و ما هم در فارنت برخی اوقات که از این به بعد بیشتر خواهد شد به معرفی محصولات می‌پردازیم. اما بعضی چیزها و جزئیات هست که معمولا پرداخته نمی‌شود.

مثلا شما قصد خرید یک دوربین عکاسی را دارید و می‌خواهید اندازه دقیق دو مدل دوربین عکاسی را با یکدیگر مقایسه کنید و مطمئنا اندازه یک دوربین پیش از خرید خیلی مهم است.

برای اینکه اندازه دقیق دو دوربین را با یکدیگر مقایسه کنید کافیست به این وب‌سایت بروید و اندازه‌های مورد نظر خود را از تمامی زوایا بررسی کنید.

Source: Petapixel

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. CCU می‌گوید

    سایت خوبی بود ,حیف که خارجیه.