حل مشکل باتری آیفون جدید به صورت موقت!

خبر خوشحال کننده که این مشکل سخت افزاری نبوده و یک باگ در IOS 5 است که امیدواریم شرکت اپل هرچه زودتر یک بروز رسانی را برای آن منتشر کند.

7

چند روز پیش درباره مشکل باتری آیفون 4S در فارنت نوشته بودیم و حالا یک راه حل به صورت غیر رسمی برای مرتفع کردن این مشکل البته به صورت موقت منتشر شده است.

خبر خوشحال کننده که مشکل باتری آیفون جدید، مشکل سخت افزاری نبوده و یک باگ در iOS 5 است که امیدواریم شرکت اپل هرچه زودتر یک آپدیت برای حل آن منتشر کند.

مشکل باتری آیفون

برای کاربرانی که مشکل باتری آیفون را دارند کافی است وارد Setting شده و از قسمت لوکیشن سرویس گزینه سیستم سرویس را انتخاب کنند سپس وقتی وارد صفحه جدید می‌شوید گزینه Setting Time Zine را که به صورت پیش فرض روشن است را خاموش کنید.

مشکل باتری آیفون از آنجایی شکل می‌گیرد که با روشن بودن این گزینه ،دستگاه به صورت مداوم به جستجوی مکان شما پرداخته و برای همین موجب مصرف بیشتر باتری می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. مهدی شاکری می‌گوید

    سلام بهروز جان من هم با شما موافقم اینو به آقای CCU هم بگید فکر کنم علاقه زیادی به بعضی برندها دارند تمامی این گوشی ها دستخ ساخته بشر هستند و بشر هم دارای خطا هست فقط فرقش اینه بعضی ها اشتباهشون رو قبول می کند ولی بعضی دیگر نه. مثلا نوکیا سر جریان باطریهاش که احتمال انفجار داشت خیلی سخت اونم با وساطت سونی قبول کرد( چون سازنده اصلی باطری برای نوکیا در آن زمان در چین بود) ولی خدایش اپل مشکلاتش را زودتر قبول می کنه و ضررش را هم داده

  2. […] عزیز فارنت می‌توانند از روش گفته شده در اینجا تا ارائه بروز رسانی برای IOS 5 برای رفع مشکل خود استفاده […]

  3. بهروز می‌گوید

    دوستان عزیز همون طور که ملاحظه میفرمایید آیفون با اون همه کبکبه و دب دبه باز هم بعضی مواقع دچار مشکل میشه و این کاملا طبیعیه . پس لطفا وقتی برای بقیه شرکتها (حالا چه اندروید باشه یا وین موبایل یا ریم و…)از این مشکلات پیش میاد اینقدر اپپل اپل نکنین

  4. مجید می‌گوید

    زنده باد آندروید /

  5. محمد باقر ابراهیمی می‌گوید

    این مطلب رو خودم تو پست قبلی گذاشتم
    تاکید میکنم
    اپل همیشه بهترینه.

  6. CCU می‌گوید

    باشه بابا تو راست میگی…

  7. حسین می‌گوید

    دیدید حالا که مشکل از سخت افزار آیفون جدید نیست؟ اپل همیشه بهترینه.