کیس جدید آیفون : ضد آب، ضد خش و ضد شوک!

اگر شما هم به تازگی آیفون 4s شرکت اپل را تهیه کرده‌اید می توانید کیس جدیدی که برای این تلفن همراه تهیه شده است را تهیه کنید و آیفون خود را جان سخت کنید.

1

فارنت:اگر شما هم به تازگی آیفون 4s شرکت اپل را تهیه کرده‌اید می توانید کیس جدیدی که برای این تلفن همراه تهیه شده است را تهیه کنید و آیفون خود را جان سخت کنید.

این کیس جدید که Lifeproof نام دارد  دارای مقاومت تا 2 متر در زیر آب و همچنین یک آداپتور اختیاری برای استفاده از هدفون در زیر آب! است و در ضمن با پوشش بسیار جالبی که برای حمایت از لنز دوربین کار گذاشته شده است امکان عکسبرداری و فیلمبرداری در زیر آب را به بهترین نحوی امکان پذیر می‌سازد.

در ضمن مواد بکار رفته در کیس مورد نظر باعث عدم لغزش در دست به همراه مقاومت بسیار بالا در هنگام وارد شدن ضربات ناگهانی است.

گفتنی است که این کیس آزمایشات مختلف وسختی همچون  MIL-STD-810F-516.5را با موفقیت پشت سرگذاشته است.

این کیس را می توانید با قیمت 80 دلار از اینجا خریداری کنید.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرهاد می‌گوید

    این کیس به ضد آب بودنش معروفه و در مقابل ضربه آسیب پذیر هست. در ضمن این کیس باعث میشه کیفیت صدا بیاد پایین تر و چون از یک روکش پلاستیکی روی اسکرین استفاده می کنه تاچ اسکرین به روانی قبل از گذاشتن روکش نیست. من مجبور شدم با شرکت تماس بگیرم و قبول کردن که کیس رو عوض کنند. وقتی کیس جدید رو دادن فقط صدای اکو که قبلا بود بهتر شد ولی بقیه مشکلات پابرجاست. در ضمن روی جعبه نوشته که شما میتونید کیس رو تا 50 بار باز و بسته کنید که من پس از 4 بار باز و بسته کردن دیدم که دیکه مثل قبل فیت نمیشه.در نتیجه می خوام الان یا Otterbox بگیرم و یا هم survivor .