گربه چکمه پوش در نینجای میوه‌ای!

کمتر کسی است که کاراکتر جالب گربه چکمه پوش در سری انیمیشن های شرک را با صدای فوق العاده آنتونیو باندراس فراموش کرده باشد

3

فارنت: کمتر کسی است که کاراکتر جالب گربه چکمه پوش در سری انیمیشن های شرک را با صدای فوق العاده آنتونیو باندراس فراموش کرده باشد و حالا شرکت هالف بریک سازنده بازی بسیار معروف نینجای میوه‌ای یا همان این گربه چکمه پوش اسپانیایی را جانشین استاد پیر هنر نینجا کرده و بازی جدیدی با عنوان Friut Ninja:Puss In  Boots  را روانه فروشگاه نرم افزاری اپل کرده است.

وظیفه آمیگو این است که با دقت تمام میوه‌های پرتاب شده را با شمشیر اسپانیایی خود به دو نیم کند و البته مراقب بمب های پرتاب شده از سمت دشمنانش نیز باشد.

گفتنی است که بازی کلاسیک نینجای میوه‌ای دارای حدود 70 میلیون کاربر فعال است و شما نیز می‌توانید با پیوستن به این کاربران رکوردهای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

لینک فروشگاه آیتونز

لینک های دانلود کرک شده

لینک شماره 1

لینک شماره 2

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    سلام

    برای اندروید هنوز نیومده ؟؟؟ !!
    خیلی حیف شد که !!

    1. کوروش می‌گوید

      برای اندروید هم اومده، میتونی از اینجا دانلود کنی:

  2. CCU می‌گوید

    بازی با کیفیت و بحالی است ,البته نسخه قبلیش ,این جدیدش هم باید باحال باشه,من که با این بازی حال کردم.