تجربه رانندگی با فرمان واقعی فرمول یک فراری در بازی‌های ویدیوئی!

شرکت تروس‌مستر به تازگی فرمان بازی رانندگی فراری F1 خود را به بازار معرفی کرده که در اندازه واقعی یک فرمان خودرو فرمول یک شرکت فراری است.

0

فارنت: آیا شما هم هنگامی که در حال بازی کردن بازی اتومبیلرانی مورد علاقه خود هستید برای تصور کردن خود پشت یک ماشین واقعی اتومبیلرانی مشکل دارید؟ خب احتمالا این مشکل بخاطر این است که شما از یک فرمان واقعی برای رانندگی استفاده نمی‌کنید و البته بر روی یک صندلی عادی نشسته‌اید.

این مشکل را دیگر تا حدی می‌توان حل کرد! شرکت تروس‌مستر سازنده انواع وسایل جانبی بازی‌های ویدیوئی به تازگی فرمان بازی رانندگی فراری F1 خود را به بازار معرفی کرده است که با اندازه واقعی یک فرمان خودرو فرمول یک شرکت فراری است و رانندگان فرمول یک دقیقا فرمانی با همین شکل و شمایل و اندازه را در دست می‌گیرند.

بر روی این فرمان 17 دکمه وجود دارد که 2 دکمه برای اعمال تنظیمات خودرو در مسابقه، 2 دکمه برای تغییر سرعت ماشین و دنده حرکتی، 3 کلید فلزی دو حالته برای تنظیم محور چرخش خودرو، 2 دکمه هشت جهته برای تنظیم مسیر حرکت و 8 دکمه فشاری دیگر برای سایر عملکردهای بازی بکار می‌روند.

اگر هنوز در حالت حیرت به سر می‌برید باید بگویم که هنوز تمام نشده! این فرمان فوق‌العاده را در دو حالت می‌توان بکار برد. در حالت عادی گیمر قادر به استفاده از 13 دکمه و سه دکمه باقیمانده است در حالت پیشرفته یکی از دو دکمه هشت جهته نیز به عملکرد باقی دکمه‌ها اضافه شده و فرمان بازی با 25 دکمه فعال و یک دکمه هشت جهته کار خواهد کرد.

این فرمان بازی 199.99 دلاری برای استفاده در رایانه‌های عادی و همچنین کنسول پلی‌استیشن از اواخر ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.

Via: Gizmag

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.