ارائه نسخه HD کهکشانی دوم سامسونگ

این شرکت اقدام به عرضه مدل HD تلفن همراه خود یعنی گالاکسی اس دو با نام تجاری Galaxy S II HD LTE در کشور کره جنوبی کرده است.

5

فارنت:امروز روز سامسونگ است و بعد از معرفی یک تلفن همراه از سری ویندوزفون با نام Omnia W (در اینجا بخوانید) اخبار دیگری نیز از این غول کره‌ای به گوش می رسد.

نخست اینکه این شرکت اعلام کرد موفق به فروش 10 میلیون تلفن همراه گالاکسی اس دو یا همان   i9100 از ابتدای عرضه در ماه آوریل شده است.

خبر دوم اینکه این شرکت اقدام به عرضه مدل HD تلفن همراه خود یعنی گالاکسی اس دو با نام تجاری Galaxy S II HD LTE در کشور کره جنوبی کرده است.

این سوپر تلفن همراه دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی HD با تفکیک‌پذیری 1280×720 پیکسل است.

سایر مشخصات نسخه جدید Galaxy S II که دارای امکانات نسل چهارم مخابراتی است  می‌توان به پردازنده یک هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

گفتنی است که سایر مشخصات سخت‌افزاری همانند دوربین و … همانند نسخه اریجینال این تلفن همراه است و هنوز در باره قیمت این تلفن همراه که به زودی در کشور سازنده ارائه خواهد شد اخباری منتشر نشده است.

Source: unwiredview

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. hosen می‌گوید

    این گوشی 3 هسته ایه…فقط دو تا مشکل داره..
    کاشکی که باطریش 2000mA بود..
    و دوم اینکه رادیو نداره که اصلا مهم نیست

  2. ali می‌گوید

    ابی جان
    اصلا اپل مال ین حرفا نیست
    زنده باد سامسونگ و آندروید

  3. kamran می‌گوید

    Galaxy S II HD LTE دارای پردازنده 1.5GHz دو هسته ای است

  4. […] پیش بینی میشود با عرضه تلفن همراه آیفون ۵ در اکتبر ،بازهم اپل بتواند بازار از دست رفته خود را بازیابد و این در حالی است که قرار است تلفن همراه اندرویدی گالاکسی اس دو توسط اپراتور AT&T در ۲ اکتبر یعنی تنها ۲ روز مانده به معرفی آیفون ۵ در آمریکا توزیع شود و سامسونگ نیز بتازگی گزارش کرده است که این شرکت موفق به فروش ۱۰ میلیون تلفن همراه گالاکسی اس دو شده است(در اینجا بخوانید). […]

  5. ابی می‌گوید

    چه کیفیت صفحه بالایی داره، فکر کنم پوز اپل رو بالاخره زد این سامسونگ،
    من همیشه رو رزولوشن و کیفیت تصویر حساس بودم، خوب شد بالاخره سامسونگ زد رو دست همه صفحه ها