ویندوزفون مانگو هفته آینده عرضه می‌شود

امروز لوئیس و رایان لودرمیلک از پادکست تیم توسعه ویندوز فون اعلام کردند که این بروز رسانی برای دستگاه‌های ویندوز فون 7 آماده ارائه است.

0

فارنت:ویندوزفون مانگو برای نخستین بار طی یک توئیت در ماه می معرفی شد و به صورت رسمی در انتهای ژولای از سوی مایکروسافت نیز رونمایی شد.

تاکنون 3 دستگاه متفاوت با این سیستم عامل معرفی شده‌اند که عبارتند از :فوجیتسو IS12T ،تایتان و رادار HTC و بیشتر شایعاتی نیز منتشر شده بود که این بروز رسانی در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد ولی هیچ گونه تاریخ دقیقی در این شایعات مشخص نشده بود.

امروز لوئیس و رایان لودرمیلک از پادکست تیم توسعه ویندوز فون اعلام کردند که این بروز رسانی برای دستگاه‌های ویندوز فون 7 آماده ارائه است:

“هفته آینده یک هفته بزرگ برای ویندوز فون است و ما با اطلاع از منابع مختلف خبری با اطمینان می‌گوییم که بروز رسانی مانگو آماده نشستن بر روی زمین است و همچنان مشتاق شنیدن اخبار خوب بعدی نیز باشید”.

البته این پادکست همیشه دارای اخبار دست اولی بوده و به عنوان مثال اولین تصاویر را از مانگو منتشر کرد و تاریخ دقیق ارائه مانگو را برای توسعه دهنگان را اعلام کرده بود و البته یک شایعه دیگر تاریخ 15 سپتامبر را برای ارائه این بروز رسانی اعلام کرده است.

Source:Via unwiredview

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.