نرم ‌افزار PowerDVD Mobile برای تبلت‌های اندرویدی ارائه شد

اگر تبلت شما دارای قابلیت DLNA است شما می‌توانید با انتخاب گزینه Save To و یا Share On به استریم فایل‌های مولتی مدیای خود بپردازید.

0

فارنت:همگان شرکت معروف سایبر لینک و نرم افزار معروفترش یعنی PowerDVD را برای رایانه های شخصی می‌شناسند و حالا این شرکت یک نسخه از نرم افزار خود را برای تبلت های اندرویدی ارائه کرده است.

یکی از کاربردهای این نرم افزار که PowerDVD Mobile نام دارد علاوه بر پخش ویدیو، امکان انتقال فایل‌های تصویری و ویدیویی به صورت وایرلس بین تبلت و رایانه شخصی است.

اگر تبلت شما دارای قابلیت DLNA است شما می‌توانید با انتخاب گزینه Save To و یا Share On به استریم فایل‌های مولتی مدیای خود بپردازید.

یکی از قابلیتهای این نرم افزار که طیف بسیار وسیعی از فایل‌های تصویری ،صوتی و ویدیویی را پشتیبانی می‌کند امکان افزودن کدک فایلهایی است که تبلت به صورت معمول قادر به پشتیبانی از آن نیست می‌باشد.

پیش نیازهای اجرای این نرم افزار علاوه برداشتن سیستم عامل اندروید 3 به بالا ،داشتن پردازنده حداقل یک گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم است.

در ضمکن این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از رزولویشنهای 1280×800، 1280×768و1024×600 را دارد و قیمت آن در اندروید مارکت در حدود 20 دلار است.

در ضمن کاربرانی که نسخه PowerDVD 11 Ultra را خریداری نمایند یک لایسنس نسخه موبایل را به رایگان دریافت خواهند کرد.

لینک اندروید مارکت

Source:Via AfterDown

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.