مک‌آفی همچنان پیشتاز بازار محصولات «حفاظت از اطلاعات»

بر اساس گزارشی که به تازگی موسسه گارتنر منتشر کرده است McAfee در کنار Symantec در جایگاه برتری نسبت به دیگر رقبا قرار دارد.

2

به گزارش فارنت موسسه Gartner، یکی از معتبرترین موسسات بین‌المللی ارزیابی محصولات بازار فناوری، شرکت McAfee را به عنوان یک شرکت برتر و پیشگام در زمینه محصولات “حفاظت از اطلاعات” یا DLP (Data loss Prevention) معرفی کرد.

بنابر گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه‌گستر، براساس گزارش موسسه Gartner که 20 مرداد منتشر شد، شرکت McAfee قادر بوده تا با درک صحیحی از شرایط محیط کار و نیاز کاربران، امکانات جامعی در سه بخش شبکه، شناسایی داده‌ها و نقاط خروجی، در محصول DLP خود فراهم کند.

همانگونه که در نمودار زیر می‌بینید، McAfee در کنار Symantec در جایگاه برتری نسبت به دیگر رقبا قرار دارد و هیچیک از شرکت‌هایی که در بازار ایران محصولاتی تحت عنوان DLP یا Data Leakage/Loss Prevention ارائه می دهند، جایگاهی در نمودار Gartner ندارند.

McAfee-Gartner-DLP-2011

موسسه Gartner از طریق این نمودار منحصر به فرد، وضعیت بازار هر محصول IT و جایگاه شرکت‌های فعال در آن بازار را نشان می‌دهد. این جایگاه براساس دو محور درک بازار و قدرت پیاده‌سازی تعیین می‌شود. برای تشخیص میزان هر یک از این دو متغیر، براساس نوع محصول IT تحت ارزیابی، عوامل متعددی تعریف می‌شود.

به عنوان مثال برای تعیین میزان “درک بازار” از عواملی نظیر نوآوری، امکانات محصول و نحوه عرضه محصول استفاده می شود. برای تعیین میزان “قدرت پیاده سازی” نیز عواملی نظیر تنوع محصولات، ارائه نسخه‌های جدید و خدمات پشتیبانی بکار می‌رود.

شرکت McAfee  ضمن ابراز خرسندی از اینکه تلاش های مستمر یکسال گذشته، باعث شده تا کماکان به عنوان یک شرکت پیشگام و آینده نگر در ارائه محصولات DLP، معرفی شود، مطمئن است در ادامه این راه، با افزودن امکانات حفاظتی بیشتر و حفظ عملکرد آسان نرم فزار، قادر خواهد بود تا راه حل های کارآمدتری برای نیازهای امروزی کاربران، در زمینه مدیریت و حفاظت از داده های سازمانی، ارائه دهد.

این خبر را می توانید اینجا بر روی سایت McAfee مطالعه کنید و گزارش کامل موسسه Gartner را دریافت کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    فرهاد! دیگه اینقدر تابلو تبلیغ نکن. خودتون (ببخشید کسپری ها) DLP ندارین. DLP سایبروم هم که اصلا جایگاهی در جدول Gartner نداره.

  2. فرهاد می‌گوید

    واقعا از خودش بدتر نیست. لایسنس برای 3 سال رو خریدم و اینقدر ویروسی میشد که بعد از 2 سال کاسپرسکی رو خریدم و دیگه مشکلی نداشتم.