تصاویر پانوراما از هیروشیما پس از بمباران اتمی توسط آمریکا!

این تصاویر پانوراما تنها چند ماه پس از بمباران اتمی توسط 3 عکاس آمریکایی و یک عکاس ژاپنی ثبت شده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو 66 سال پیش ایالات متحده دو شهر ژاپنی هیروشیما و ناگازاکی را با بمب اتمی هدف قرار داد. در این بمباران بیش از 200 هزار انسان کشته شدند و از هر دو شهر چیزی جز خرابه باقی نماند. حالا وب‌سایت اینترنتی 360cities تصاویری 360 درجه‌ای از آنچه که پس از فرود آمدن این دو بمب بر جای مانده تهیه کرده است.

hiroshima-after-the-atomic bomb

این وب‌سایت اینترنتی 5 تصویر متفاوت 360 درجه را از شهر هیروشیما تدارک دیده است که هر کدام از آنها از زاویه‌ای متفاوت گرفته شده‌اند.

این تصاویر پانوراما تنها چند ماه پس از بمباران اتمی توسط 3 عکاس آمریکایی و یک عکاس ژاپنی ثبت شده است.

شیگو هیاشی عکاس ژاپنی ثبت کننده یکی از این تصاویر پانوراما احتمالا بهترین توصیف را از این لحظات دارد و می‌گوید:

من در محل فرود بمب اتمی هیروشیما ایستادم و حرکت آرامی را آغاز کردم. در آن لحظه به سختی می‌توانستم تصور کنم که تمامی این شهر به یکباره و توسط یک انفجار این گونه ویران شده باشد.

این تصویر دقیقا همان چیزیست که او دیده است و شما برای دیدن باقی تصاویر پانوراما از این شهر ویران می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید.

با اینکه طرفداران این اقدام ایالات متحده بمباران اتمی ژاپن را اقدامی قابل قبول برای پایان جنگ جهانی دوم می‌داند اما دیدن این تصاویر و عمق فاجعه بر جای مانده کمی این موضوع را تنها توجیه جلوه می‌دهد. امیدواریم جهان دیگر شاهد چنین تجربه‌هایی نباشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    ببخشید سایتی برای دانلود عکس 360 درجه سراغ نداری

  2. مجید می‌گوید

    جالب بود سایت 360 بخوبی عکسهای متفاوت رو کنار هم چیده تا پانوراما بشه/