گوگل در ازای کشف باگ در کروم به شما جایزه می‌دهد!

شرکت گوگل اعلام کرده است که برنامه‌ای در دست دارد که بر مبنای آن با معرفی هر نقص امنیتی در مرورگر کروم و یا پروژه کرومیوم 500 تا 1337 دلار به شما پرداخت می‌کند.

4

به گزارش فارنت به نقل از پایگاه اینترنتی “تک‌اسپوت” شرکت گوگل اعلام کرد که در ازای یافتن هر باگ (حفره نرم‌افزاری) در مرورگر کروم 500 تا 1337 دلار پرداخت می‌کند.

شرکت گوگل در تلاش برای کاهش نسبت آسیب‌پذیری مرورگر اینترنتی خود اعلام کرد که برنامه‌ای در دست دارد که بر مبنای آن با معرفی هر نقص امنیتی در مرورگر کروم و یا پروژه کرومیوم 500 تا 1337 دلار به شما پرداخت می‌کند.

میزان پاداش شما به نوع نقص امنیتی کشف شده و مهم‌بودن آن و میزان خطری که ممکن است با وجود آن امنیت کاربران مورد تهدید قرار بگیرد، بستگی دارد.

گوگل همچنین اعلام کرده است که خود نیز می‌پذیرد که این طرح در نوع خود جدید نیست  و پیش از این از سوی شرکت موزیلا برای کشف نقایص امنیتی مرورگر فایرفاکس مورد استفاده قرار گرفته است.

بر اساس این برنامه روزنه‌های امنیتی پیدا شده در نسخه‌های نهایی و آزمایشی مرورگر کروم و برخی پلاگین‌های پروژه کرومیوم مانند گوگل گیرز و برنامه‌های 3 تکه مانند وب‌کیت و لیب‌ایکس‌ام‌ال شایسته دریافت پاداش خواهند بود.

بدیهی است که در این برنامه هر کسی که زودتر یک نقص امنیتی را بیابد خواهد توانست جایزه آن را دریافت کند و متاسفانه این برنامه شامل کشورهایی نظیر ایران، کوبا، کره‌شمالی، سودان و سوریه نخواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. زهرا می‌گوید

    سلام من تمام مراحل را انجام دادم و حتی با پشتیبان هم چت کردم و در آخر گفت با شما تماس خواهیم گرفت … میخواستم بدونم چند روز طول می‌کشه جایزه به دستم برسه اصلا واقعی؟؟یا کلاهبرداریه؟؟؟…حتی برای آیفون هم تمام مراحل را تکمیل کردم وکد را را به شماره خارجی ارسال کردم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      فارنت صرفا یک سایت خبری هست. اینکه شما چه مراحلی رو انجام دادید و با چه کسی تماس گرفتید رو فقط خودتون می‌دونید و نمی‌تونیم حتی حدس بزنیم!

  2. رضاعیسی زاده قصر یک می‌گوید

    کمک میخوام جازه برادشت کنم

  3. سعید می‌گوید

    جدیدترین ورژن مرورگر گوگل کروم (Google Chrome 5.0.307.1 Beta) امروز منتشر شد . برای دانلود به لینک زیر بروید :
    http://www.filehippo.com/download_google_chrome