عرضه تبلت اندرویدی با برند معروف پیر کاردین!

بر خلاف انتظار به جای سیستم عامل اندروید بالای نسخه 3 این تبلت از اندروید 2.2 فرویو بهره می‌برد و به 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت توسط درگاه میکرواس‌دی مجهز است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمگ این‌روزها آنقدر تبلت‌های اندرویدی از شرکت‌های الکترونیکی کمتر شناخته شده به بازار عرضه می‌شوند که اصلا متعجب نمی‌شویم وقتی یک شرکت که به عرضه پوشاک مشهور است اقدام به عرضه محصول تبلت خود به بازار می‌کند.

شرکت پیر کاردین که در دنیای مد و به اصطلاح فشن برای خود برند معتبری به حساب می‌آید تبلت 7 اینچی اندرویدی خود را تحت عنوان اولین طراح تبلت پی‌سی در بریتانیا و با ظاهری جذاب، بسته‌بندی جذابتر و مانند همیشه همراه با لوگوی متالیک پیر کاردین عرضه کرده است.

البته این تبلت با نام تجاری PC-7006 اولین محصول برند پیر کاردین در بازار محصولات الکترونیک نیست و پیر کاردین حضور خود را با عرضه دو تبلت 7 اینچی PC729 و 8.9 اینچی PC819 در بازار آغاز کرده بود.

دو تبلت پیشین این شرکت به سیستم عامل ویندوز 7 و پردازنده VIA C7-M مجهز بودند که شارژ باطری آنها تنها 2.5 ساعت عمر داشت اما تبلت جدید این شرکت با پردازنده  یک گیگاهرتزی Cortex A8 سامسونگ به نظر حضور بهتری خواهد داشت.

pierre-cardin-Tablet-PC7006

ظاهرا و بر خلاف انتظار به جای سیستم عامل اندروید بالای نسخه 3 این تبلت از اندروید 2.2 فرویو بهره می‌برد و به 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت توسط درگاه میکرواس‌دی مجهز است.

دقت صفحه نمایش این تبلت 800 x 480 پیکسل بوده و ابعاد آن 19.5 x 12.3 x 1.4  سانتیمتر است و تنها 520 گرم وزن دارد.

اگر لوگوی پیر کاردین این تبلت را به کنار بگذاریم هیچ برتری خاصی نسبت به سایر تبلت‌های موجود در بازار ندارد و اگر لوگوی پیر کاردین این تبلت برای شما مهم است باید به فکر تامین قیمت 447 دلاری آن نیز باشید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهار می‌گوید

    سلام من میخوام تب لت پیر گاردین pc704 بخرم اما شنیدم که چینی هستن و دوام زیادی ندارند میخواستم بپرسم آیا واقعا همینطوریه؟؟ و اگر خراب بشن قابل تعمیر تو ایران نیستن؟؟