موشواره یا ترازوی طلافروشی!

این موشواره به گونه‌ای طراحی شده است که در قسمت پایین کلید‌ها و زیر کف دست ، سطح صافی به همراه یک نمایشگر دیجیتال قرار داده شده است

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable، به تازگی موشواره جالبی روانه بازار شده است که بر روی خود دارای ترازوی دیجیتال با دقت صدم گرم و تا سقف 500 گرم می‌باشد .

USB Optical Mouse with Pocket Digital Scale

آیا تا به حال شده که بخواهید وزن دقیق اجسام کوچک را با دقت صدم گرم بدانید پس خوشحال باشید که این موشواره با نام تجاری USB Optical Mouse with Pocket Digital Scale  خواسته شما را با دقت تمام انجام می‌دهد.

این موشواره به گونه‌ای طراحی شده است که در قسمت پایین کلید‌ها و زیر کف دست ، سطح صافی به همراه یک نمایشگر دیجیتال قرار داده شده است و برای اندازه گیری وزن اجسام باید آنها را روی سطح صاف قرار داد تا وزن جسم در نمایشگر دیجیتال نمایش داده شود.

USB Optical Mouse with Pocket Digital Scale 2

البته زمانی که شما نیازی به این ترازو نداشته باشید هم می‌توانید با کاوری که در پک موس قرار دارد  روی صفحه ترازو را بپوشانید تا موشواره شما به شکل همه موشواره‌های دیگر در بیاید .

با توجه به دقت ترازوی این موشواره به نظر می‌آید باید منتظر دیدنش در طلا فروشی ها باشیم .

USB Optical Mouse with Pocket Digital Scale 1

قیمت این ترازوی طلافروشی 22 دلار بوده و قابل خرید از اینجا می‌باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.