اطلاعات تمامی پروازهای جهان در نتایج جستجوی گوگل!

نتایج جستجو در این قابلیت که با توجه به بزرگی و اهمیت شهرهای مورد نظر شما دقیق‌تر نیز می‌شوند، در ده زبان شامل انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، هلندی، برزیلی، پرتغالی، لهستانی، روسی، ترکیه‌ای و کاتالانی در دسترس می‌باشد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable، غول جستجوگر اینترنتی گوگل در ادامه تسلط خود بر بازار جستجو و پس از اضافه کردن دستور آشپزی به نتایج جستجو این بار برنامه پرواز فرودگاه‌ها را نیز به نتایج جستجوی خود افزوده است.

اکنون کافیست تا شما تنها نام دو شهر مورد نظر خود را در کادر جستجوی گوگل به این صورت وارد کنید ” flights from [a city] to [another city]” تا به سرعت ساعات پرواز هواپیماهای خطوط هوایی مختلف بر روی صفحه نتایج جستجوی شما ظاهر شود.

نتایج جستجو در این قابلیت که با توجه به بزرگی و اهمیت شهرهای مورد نظر شما دقیق‌تر نیز می‌شوند، در ده زبان شامل انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، هلندی، برزیلی، پرتغالی، لهستانی، روسی، ترکیه‌ای و کاتالانی در دسترس می‌باشد.

flights-THR-MHD

به طور مثال شما با تایپ این عبارت “flight THR MHD”  تمامی پروازها از مبدا تهران به مقصد مشهد را به شما نمایش می‌دهد اما اگر شما تنها عبارت “flights from tehran” را تایپ کنید، گوگل لیست تمامی پروازها به مقصد تهران و یا توقف در فرودگاه این شهر از تمامی فرودگاه‌ها را نمایش می‌دهد.

flights-THR

البته مطابق معمول اطلاعات پرواز برخی شهرهای گمنام‌تر در این نتایج جستجو دیده نشده است و شما به طور مثال با تایپ عبارت “flights from Milwaukee to Tahiti” به هیچ نتیجه‌ای دست نخواهید یافت و البته پروازهای شهرهای کوچک ایالات متحده نیز شامل همین قانون شده است.

همانطور که در ابتدای خبر اشاره کردیم گوگل چندی پیش قابلیت جستجوی برنامه آشپزی را به قابلیت‌های جستجوی خود افزوده بود.

یکی دیگر از قابلیت‌های شیرین جستجو در گوگل تبدیل واحدهای پولی و .. به یکدیگر است به طور مثال شما با تایپ عبارت “300 gbp in usd” به معنای 300 پوند انگلیس در دلار به نتیجه $494.19 خواهید رسید. شما همچنین می توانید با تایپ “250 km in miles” به معادل 250 کیلومتر در واحد مایل برسید  که در برخی مواقع بسیار کار راه انداز و راهگشاست. گوگل دوباره کار را در دنیای آنلاین برای کاربران خود راحت‌تر کرد. متشکریم گوگل!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.