دوربین وان‌پلاس 6 امتیاز 96 را از DxOMark کسب کرد؛ بالاتر از آیفون 8 پلاس

موسسه DxOMark به تازگی دوربین وان‌پلاس 6 را به صورت تخصصی مورد ارزیانی قرار داده است که در ادامه جزئیات آن را در فارنت مرور خواهیم کرد.

0

این روزها یکی از معیارهای اصلی کاربران برای خرید گوشی هوشمند کیفیت دوربین است و در این بین مراجعی مانند DxOMark هستند که به صورت تخصصی دوربین محصولات شاخص بازار را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. پیرامون همین موضوع به تازگی دوربین وان‌پلاس 6 امتیاز 96 را از DxOMark کسب کرده است که رقمی بالاتر از امتیاز آیفون 8 پلاس است.

هرچند کسب امتیاز 96 کمتر از امتیاز پرچم‌دارانی همچون اس 9، پی 20 یا آیفون 10 است، با این حال در نظر داشته باشید که گوشی وان پلاس با قیمت پایه 520 دلاری به بازار عرضه شده که بسیار کمتر از قیمت گوشی‌های مذکور است.

دوربین وان‌پلاس 6

در سوی دیگر توجه داشته باشید که نقطه ضعف دوبین وان‌پلاس 6 مربوط به بخش فیلم برداری آن است، چراکه در این بخش امتیاز 87 و در بخش عکاسی امتیاز 100 را دریافت کرده است. همچنین بهترین عملکرد این دوربین در بخش فوکوس خودکار و تنظیم کنتراست رنگ‌ها است. البته بخش زوم و ثبت تصاویر با افکت بوکه دوربین وان‌پلاس 6 چنگی به دل نمی‌زند که شرکت سازنده وعده ارتقا آن را در به‌روزرسانی بعدی داده است.

در قسمت تصویر برداری هم فوکوس و زنده بودن رنگ‌ها نقاط قوت و عدم ثبات و متغیر بودن کیفیت فریم‌ها نقاط ضعف دوربین گوشی مورد بحث هستند. برای مطالعه دقیق بررسی دوربین وان‌پلاس 6 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.