استیکرها به نسخه آزمایشی جدید واتس‌اپ اضافه شدند

استیکرها همیشه می‌تواند چت کردن با دوستان‌تان را جذاب‌تر کرده و روح تازه‌ای به مکالماتتان ببخشند. گاهی با ارسال یک استیکر می‌توانید منظور خود را بهتر از چندین جمله بیان کنید. با فارنت همراه باشید…

0

تعداد زیادی از پلتفرم‌های محبوب پیام‌رسانی مانند لاین، وی‌چت، اسکایپ، فیس‌بوک مسنجر و الو دارای استیکرهای اختصاصی خود هستند اما پیام‌رسان پرطرفدار واتس‌اپ حداقل تا الان از چنین قابلیتی بی‌بهره بوده است. بر اساس توییتی از سوی WABetainfo@، نسخه آزمایشی 2.18.218 اپلیکیشن واتس‌اپ، میزبان استیکرهای جالب توجه خواهد بود تا کاربران تجربه‌ای مختصر از آنچه که در آینده به این نرم‌افزار اضافه خواهد شد را امتحان کنند. ابتدا در رویداد توسعه‌دهندگان F8 فیس‌بوک بود که صحبت از انتشار استیکرها برای واتس‌اپ به میان آمد.

استیکرها در تاریخی نامشخص در آینده برای کاربران واتس‌اپ در دسترس خواهد بود. در حال حاضر هیچ‌گونه تاریخ عرضه رسمی برای ارائه این ویژگی اعلام نشده است. همچنین در توییت پایین مشخص است که دو پک استیکر منتشر نشده‌ی Bibimbap Friends و Unchi & Rollie را نشان می‌دهد.

استیکر در واتس‌اپ

هنوز اطلاعاتی مبنی بر اینکه همان پک‌های استیکری که برای پلتفرم پیام‌رسان فیس‌بوک مسنجر ارائه شده است، به واتس‌اپ منتقل خواهد شد یا خیر وجود ندارد چون مالک هر دو پلتفرم پیام‌رسان فیس‌بوک است. تاکنون راهی برای استفاده از استیکرها در واتس‌اپ وجود نداشته است و برای بهره‌گیری از این قابلیت باید تا زمان اعلام رسمی و انتشار آن صبر کنیم.

برخی اوقات ایموجی‌ها به تنهایی نمی‌توانند آن حس دقیق را انتقال دهند و استفاده از استیکرها گزینه مناسب‌تری است. علاوه بر آن، استیکرها بانمک‌تر هستند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اضافه شدن استیکرها می‌تواند استفاده از این پیام‌رسان را جذاب‌تر کند؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.