گلکسی اس 10 اولین گوشی سامسونگ با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش نخواهد بود

هرچند بر اساس یک رویه تست شده سامسونگ همیشه وقت فناوری‌های جدید خود را برای اولین بار در پرچم‌داران سری گلکسی اس یا نوت به نمایش می‌گذارد، با این حال برخی منابع نزدیک به شرکت کره‌ای گزارش داده‌اند که گلکسی اس 10 اولین گوشی سامسونگ با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نخواهد بود.

0

گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 را می‌توان نسخه ارتقا یافته و به‌روز شده نسل قبلی این محصولات دانست که با کمترین تغییرات راهی بازار شده‌اند. همین موضوع باعث گردید که گلکسی اس 9 فروش ایده‌آلی را در بازار تجربه نکند و انتظار داریم که شرکت کره‌ای برای جبران مافات اس 10 را با قابلیت‌های منحصر به فردی از جمله نمایشگر کاملاً بدون حاشیه و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر شیشه نمایشگر به بازار عرضه کند.

هرچند بدون شک تعبیه چنین قابلیت‌هایی می‌تواند کاربران را به خرید پرچم‌دار نسل بعضی سری گلکسی اس مجاب کند، با این حال برخی منابع نزدیک به شرکت کره‌ای به تازگی فاش کرده‌اند که پیش از گلکسی اس 10 گوشی دیگری با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر از برند سامسونگ هم به بازار عرضه خواهد شد.

روزبه‌روز حاشیه کناری نمایشگر گوشی‌های هوشمند در حال کم شدن است و ساخت گوشی واقعاً بدون حاشیه مستلزم حذف برخی قطعات از جمله دکمه هوم، سنسور اثر انگشت و دوربین سلفی است.

از ابتدای سال جاری میلادی گوشی‌های متعددی مانند Vivo NEX S  با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر به بازار عرضه شده‌اند و آن‌گونه که به نظر می‌رسد این فناوری در حال همه‌گیر شدن است و سامسونگ نیز اکنون آماده استفاده از آن در یک گوشی بالا رده به می‌باشد.

از آنجا که چیزی به معرفی نوت 9 نمانده و دست کم 10 ماه تا معرفی گلکسی اس 10 فاصله زمانی داریم، سامسونگ در نظر دارد که از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای اولین بار در گوشی‌های Galaxy A نسخه 2019 استفاده کند.

منبع خبر همچنین مدعی است که گلکسی نوت 10 نیز بعد از Galaxy A نسخه 2019 و گلکسی اس 10 به حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تجهیز خواهد شد.

درنهایت انتظار داریم که اس 10 در سه مدل مختلف معرفی شود که مدل‌های 5.8 و 6.1 اینچی با تراشه کوالکام و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و مدل 6.4 اینچی با 3 دوربین به بازار عرضه گردند.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.