مایکروسافت اپلیکیشن‌های آفیس اندروید و iOS را با قابلیت‌های جدید به‌روز کرد

مایکروسافت دستی بر سر اپلیکیشن‌‌های آفیس در اندروید و iOS کشیده و قابلیت‌های جدیدی را به این اپلکیشن در قالب یک آپدیت جدید اضافه کرده است.

0

مایکروسافت بعضی از اپلیکیشن‌های خود را به‌روزرسانی کرده است که در بین این اپلیکیشن‌ها نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن‌های آفیس به چشم می‌خورد. این آپدیت که در حاضر برای کاربران اندروید در گوگل پلی و آیفون‌ها در اپل استور قابل دانلود است امکانات جدیدی را به ورد، اوت‌لوک و پاورپوینت اضافه کرده است.

به لطف این آپدیت جدید کاربران نسخه موبایل ورد مایکروسافت قادر هستند تعداد واژگانی که در هر متن وجود دارد را حتی در حالت اسکرول کردن نیز مشاهده کنند. امکان پا‌ک‌کردن مخاطبین نیز که پیش از این در نسخه اوت‌لوک اندروید و iOS وجود نداشت به لطف این آپدیت جدید در اوت‌لوک تعبیه شده است.

از طرف دیگر نسخه اندروید اوت‌لوک به قابلیت مزاحم نشدن (Do Not Disturb)، نیز مجهز شده است، به لطف این ویژگی نوتفیکیشن‌های دریافت ایمیل در اپلیکیشن اوت‌لوک مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند.

قابلیت سینک‌ کردن پیش‌نویس پیام‌ها در نسخه iOS نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جالبی است که این آپدیت جدید برای کاربران آیفون‌ها به ارمغان آورده است. با کمک گرفتن از این قابلیت کاربران قادر هستند ایمیل‌های خود را در اوت‌لوک در گوشی به صورت پیش‌نویس ذخیره کنند و ادامه ایمیل را در کامپیوتر دستکاپ نگارش کنند.

قابلیت ویرایش مستندات در پاورپوینت زمانی که گوشی در حالت افقی قرار گرفته است نیز ویژگی‌ جالبی است که این آپدیت جدید به پاورپوینت نسخه اندروید اضافه کرده است. از آنجایی که ویرایش مستندات در زمانی که گوشی به صورت افقی قرار گرفته راحت‌تر است این ویژگی کمک حال کاربران نسخه موبایل پاورپوینت خواهد بود.

امکاناتی که به آن‌ها اشاره شد هم اکنون در قالب آپدیت جدید در گوگل پلی و اپل استور قابل دسترس است.

 

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.