آپدیت اچ‌تی‌سی U12 پلاس با بهبود دکمه‌های مجازی و اج سنس از راه رسید

برای کاربران پرچم‌دار جدید HTC خبری خوشی داریم، باخبر شدیم آپدیت اچ‌تی‌سی U12 پلاس با بهبود دکمه‌های مجازی و اج سنس برای کاربران این گوشی پرچم‌دار از راه رسیده است.

0

جف گوردن، یکی از مدیران ارشد واحد موبایل اچ‌تی‌سی تایید کردآپدیت اچ‌تی‌سی U12 پلاس برای کاربران تایوانی نسخه دو سیم کارت این گوشی منتشر شده است؛ این مدیر ارشد در ادامه تایید کرد که این آپدیت جدید برای سایر کاربران در اروپا، آمریکا و سایر نقاط دنیا در عرضه چند هفته آینده منتشر خواهد شد.

در این آپدیت شاهد ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های جدیدی برای اچ‌تی‌سی U12 پلاس هستیم که در این بین می‌توان به زوم‌ خودکار در حین فیلمبرداری و بهینه‌سازی‌هایی در قسمت دکمه‌های مجازی و اج‌ سنس اشاره کرد.

اچ‌تی‌سی برای کاربران اچ‌تی‌سی U12 پلاس وصله امنیتی تیر ماه را نیز که از جانب گوگل منتشر می‌شود را در این آپدیت جدید تعبیه کرده است. آپدیت جدید اچ‌تی‌سی U12 پلاس حجم زیادی ندارد و تنها به 422 مگابایت ترافیک دانلود نیاز دارد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.