شیائومی نسخه‌های ارزان‌تر می 8 اکسپلورر ادیشن را نیز عرضه خواهد کرد

تنها چند هفته پس از ارائه پرچم‌دار شرکت شیائومی با نام می 8 اکسپلورر ادیشن، به نظر می‌رسد این شرکت در نظر دارد نسخه‌ای ارزان‌تر از آن را به بازار عرضه کند.

0

گوشی‌های پرچم‌دار و بالا رده به دلیل داشتن سخت افزاری قدرتمند و گاها ویژگی‌های منحصر به فرد معمولاً با قیمتی بالا به بازار عرضه می‌شوند. این رویه برای کمپانی‌هایی که اصولاً گوشی‌های خوش قیمت به بازار عرضه می‌کنند کمی متفاوت است، چراکه اغلب سعی می‌کنند محصولات بالا رده‌ای با حاشیه سود حداقلی به بازار عرضه کنند. شیائومی هم که جزو پیش‌قراولان عرضه محصولات مقرون‌به‌صرفه است، در نظر دارد نسخه ارزان‌تر می 8 اکسپلورر ادیشن را هم به بازار عرضه کند تا طیف بیشتری از کاربران قادر به خرید آن باشند.

در حال حاضر سه نسخه از پرچم‌دار جدید شیائومی با نام‌های می 8، می 8 اکسپلورر و می 8 SE به بازار عرضه شده یا در شرف عرضه هستند و این در حالی است که به نظر می‌رسد کمپانی چینی درصدد عرضه نسخه بیشتری از این گوشی قدرتمند و البته زیبا است.

استقبال بالا از گوشی مذکور و ثبت 1 میلیون سفارش از آن زیر 1 دقیقه از زمان باز شدن وب‌سایت خرید، شیائومی را مجاب کرده تا با ارائه نسخه‌های ارزان قیمت‌تر می 8 اکسپلورر ادیشن این روند را ادامه دهد. بر اساس اسناد به ثبت رسیده در سازمان TENAA، برخلاف مدل پیش‌فرض، نسخه‌های ارزان‌تر می 8 اکسپلورر ادیشن با 4 و 6 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهند شد که به ترتیب دارای 128 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی هستند.

هرچند بدیهی که این گوشی‌ها با قیمت زیر 570 دلار به بازار خواهند آمد، با این حال توجه داشته باشید که میزان حافظه ذخیره سازی آن‌ها یک ملاک تعیین کننده برای خرید است، چراکه هیچ یک از مدل‌های می 8 اکسپلورر ادیشن از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.