نسخه کامل برنامه فتوشاپ برای آی‌پد اپل در سال 2019 از راه می‌رسد

این‌گونه که پیداست ادوبی سیاست‌های خود را در خصوص فتوشاپ تغییر خواهد داد و قرار است نسخه کامل برنامه فتوشاپ برای آی‌پد‌‌ اپل در سال 2019 منتشر شود.

0

پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی از برنامه‌های ادوبی برای عرضه نسخه کامل فتوشاپ برای آی‌پد‌‌ اپل در سال آینده میلادی خبر داد. اسکات بِلسکی، یکی از مدیران ارشد ادوبی در مصاحبه‌ای که اخیرا با وی انجام شده بود مدعی شد تیم فتوشاپ سخت در تلاش است تا نسخه‌ای کامل از برنامه فتوشاپ را برای دستگاه‌های پیشرفته امروزی مانند آی‌پدهای اپل عرضه کند.

ناگفته نماند آی‌پدهای آپل تاکنون از فتوشاپ بی‌بهره نبوده‌اند و نسخه‌ فتوشاپ اکسپرس در حال حاضر برای آی‌پدها عرضه شده است. نسخه کامل فتوشاپ برای آی‌پد که طراحی فلت و صافی دارد به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را در محیطی کاملا کراس‌پلتفرم ویرایش کنند.

به گفته بلسکی استفاده کاربران از تبلت‌ها نسبت به لپ‌تاپ‌ها روز‌ به‌ روز در حال افزایش است و به همین دلیل کاربران تمایل دارند در پلتفرم‌های مختلف با فتوشاپ تصاویر خود را ویرایش کنند. به لطف استفاده از قابلیت‌های رایانش ابری کاربران فتوشاپ در اینده قادر خواهند بود مقداری از ویرایش تصاویر را در آی‌پد انجام دهند و ادامه آن‌ را در صورت صلاحدید در کامپیوترهای مک انجام دهند.

این‌گونه که پیداست اپل قرار است نسخه کامل فتوشاپ برای آی‌پد را در رویداد MAX Creative این شرکت که در آبان‌ ماه برگزار می شود رونمایی کند و به احتمال زیاد در سال آینده میلادی شاهد انتشار رسمی نسخه کامل فتوشاپ برای آی‌پد اپل باشیم.

در حال حاضر ادوبی هیچ اشاره‌ای به این نکته که نسخه کامل فتوشاپ برای کدامیک از آی‌پد‌های اپل منتشر خواهد شد نکرده است اما به احتمال زیاد نسخه فعلی آی‌پد‌ پرو اپل از فتوشاپ پشتیبانی می‌کند. نسخه اولیه آی‌پد پرو و آی‌پدهای جدید 2018 که از پردازنده A10 و قلم اپل پنسیل پشتیبانی می‌کنند نیز به احتمال زیاد شاهد نسخه کامل فتوشاپ خواهند بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.