فروش آنر 10 از مرز سه میلیون دستگاه عبور کرد؛ رشد ۱۵۰ درصد برند آنر

آن‌طور که به نظر می‌رسد شرکت هواوی توانسته به لطف برندینگ معتبر و ارائه خدمات پس از فروش ایده‌آل در بسیاری از بازارهای اروپایی برای خود اسم و رسمی به پا کند، طوری که بالا رده خوش قیمت این شرکت ظرف کمتر از دو ماه از زمان عرضه، در این بازارها به رکورد فروش 3 میلیون عددی رسیده است.

0

بر کسی پوشیده نیست که گوشی‌های بالا رده با قیمت مقرون به صرفه از محبوبیت خاصی در بازار برخوردار هستند. یکی از این مدل‌های کنونی موجود در بازار آنر 10 است که به تازگی توانسته رکورد فروش گوشی‌های بالا رده شرکت هواوی را جابه‌جا کند.

محصولات برند خوش قیمت آنر طی ماه‌های اخیر توانسته‌اند فروش گوشی‌های شرکت هواوی را حتی در خارج از بازار چین به میزان 150 درصد افزایش دهند. همان‌طور که گفته شد، این افزایش میزان فروش به لطف توجه به سایر بازارهای خارج از چین صورت گرفته است، چراکه به عنوان مثال فروش کلی گوشی‌های هواوی در انگلستان نسبت به شش ماه پیش از آن 200 درصد، در هند 300 درصد و در اسپانیا 5 برابر رشد داشته است.

این رویه در بازار روسیه نیز ادامه داشته است، به طوری که به فاصله چند ماه از زمان عرضه آیفون 10، اپل جایگاه اول پرفروش‌ترین برند‌های این بازار را به هواوی واگذار کرد. البته هواوی همچنان توجه خاصی به پتانسیل بازار چین داشته است، چراکه آنر هم‌اکنون نیز به عنوان پنج برند برتر گوشی در این بازار محسوب می‌شود؛ البته مدیران هواوی در نظر دارند آنر را در 5 سال آینده به سومین برند این بازار تبدیل کنند.

بدون شک این ثبت رکورد فروش آنر 10 موجب تثبیت هواوی در بازار خواهد شد و دور از انتظار نیست که با ادامه‌دار شدن این رویه برای سایر محصولات شرکت چینی، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تبدیل شدن هواوی به بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی در جهان باشیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.