گوشی بلاک‌چین اچ‌تی‌سی پاییز امسال از راه می‌رسد

اچ‌تی‌سی از نظر میزان فروش و درآمد این روزها وضعیت خوبی ندارد و به‌نظر می‌رسد تمام امید این شرکت به گوشی بلاک‌چین آن باشد که با نام Exodus شناخته خواهد شد.

0

با وجود افت ارزش رمزپول‌های محبوبی مثل بیت‌کوین و اتریوم در سال جدید بازار بلاک‌چین و رمزپول کماکان داغ است و هنوز شرکتی یک گوشی با تمرکز روی بلاک‌چین نساخته است. هنوز جزئیات زیادی از این گوشی بلاک‌چین که قرار است نقش کیف پول Cold Wallet را داشته باشد در دست نیست اما گفته می‌شود Exodus پاییز همین سال از راه خواهد رسید.

ظاهراً هدف از Exodus غیرمتمرکزسازی و نگه‌داری اطلاعات شما در گوشی به‌جای فضای ابری باشد. اچ‌تی‌سی اخیراً همکاری خود را با CryptoKitties اعلام کرده که قصد دارد بزرگ‌ترین بازی ساخته شده با فناوری بلاک‌چین را منتشر کند. به جای رمزپول این شرکت از تکنولوژی بلاک‌چین برای ساخت موجودات دیجیتالی منحصربه‌فردی استفاده می‌کند که کاربران می‌توانند آن‌ها را پرورش داده و معامله کنند؛ گفته می‌شود به لطف بلاک‌چین میلیاردها ترکیب منحصربه‌فرد را می‌توان ایجاد کرد.

البته گفته می‌شود این اپ همچنین به پرچم‌داران دیگر اچ‌تی‌سی مانند +U12 نیز خواهد آمد اما از آن خبری در پلی استور نخواهد بود.

منبع endgaget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.