اندروید پی احتمالاً Pistachio Ice Cream یا بستنی پسته‌ای نام خواهد گرفت

در مورد نام نهایی نسخه نهم اندروید تاکنون شایعات فراوانی منتشر شده اما طبق آخرین آن‌ها گوگل نام بستنی پسته‌ای یا Pistachio Ice Cream را برای سیستم‌عامل موبایلی خود در نظر گرفته است.

0

با وجود این‌که نسخه نهم اندروید موسوم به اندروید P چند ماه پیش رونمایی شده اما گوگل تا عرضه نسخه نهایی نام کامل آن را اعلام نخواهد کرد. پیش از این حدس می‌زدیم که نام این نسخه اندروید بستنی یخی یا Popsicle باشد اما شایعه جدیدی از لهستان نام بستنی پسته‌ای را مطرح کرده است. ظاهراً بخش پشتیبانی هواوی سهواً نام تجاری اندروید پی را در مکاتبه با یکی از مشتریان خود فاش کرده است. این مشتری در مورد ارتقای گوشی پی ۹ لایت مینی به اندروید ۸.۰ اوریو پرسیده بود و هواوی در پاسخ به اندروید پسته یا Pistachio اشاره کرده است.

با این‌حال به گزارش بلومبرگ نام نسخه جدید اندروید را بستنی پسته‌ای یا Pistachio Ice Cream پیش‌بینی کرده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد اندروید ۹ نامی مشابه اندروید ۴.۰ یا اندروید بستنی ساندویچی (Ice Cream Sandwitch) را خواهد داشت؛ هرچند که شاید گوگل در نهایت به واژه پسته یا Pistachio قناعت کند.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.