تصویر رسمی گلکسی تب اس 4 با قلم و کیبورد تبلت فاش شد

تبلت گلکسی اس تب 3 سال گذشته توانست عنوان بهترین تبلت اندرویدی سال را کسب کند و سامسونگ برای تکرار این موفقیت می‌کوشد نسل جدید این تبلت را با ویژگی‌های قابل قبولی به بازار عرضه کند.

1

پس از آنکه در هفته‌های اخیر شاهد درز تصاویر رندر شده منتسب به گلکسی تب اس 4 بودیم، امروز افشاکننده معروف توییتری Evan Blass، تصویری رسمی از این محصول را در کنار کیبورد و قلم ارتقا یافته منتشر کرد.

این تصویر که با توجه به کیفیت بالا و موثق بودن منبع انتشار دهنده، به نظر حقیقی به نظر می‌رسد، نشان می‌دهد که گلکسی تب اس 4 لااقل در ظاهر تغییر چندانی نسبت به نسل قبلی تجربه نکرده است، با این حال انتظار داریم مشخصات سخت افزاری آن ارتقا پیدا کرده باشد.

در سوی دیگر منبع خبر مدعیست که قلم اس پن گلکسی تب اس 4 به ویژگی‌های جدید تجهیز شده است، با این حال از قید این ویژگی‌ها ممانعت کرده است. این تبلت که به تازگی در گیک بنچ حاضر شده، احتمالا از نمایشگری ۱۰.۱ اینچ با وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل در کنار تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835، باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی،  4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره برده است.

دوربین پشتی این تبلت به احتمال زیاد 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو آن 8 مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه این تبلت با اندروید اوریو 8.0 عرضه خواهد شد و مشخصات فنی آن نشان می‌دهد گلکسی تب اس 4، قدرتمندترین تبلت این کمپانی تا به امروز خواهد بود. انتظار داریم که این محصول در نمایشگاه IFA 2018 در کنار ساعت هوشمند گیر اس 4 برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گیرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    عالی بود اکانتم رو پاک کردم سایتتون عالی هست…… یاعلی