گلکسی اس 10 پلاس به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد بود

از قرار معلوم گلکسی اس 10 پلاس پرامکانات‌ترین پرچمدار سامسونگ به نظر میرسد و شایع شده است این گوشی به دوربین سلفی دوگانه نیز مجهز خواهد بود.

0

تا رونمایی گلکسی‌های اس 10 سامسونگ هنوز زمان زیادی باقی مانده است اما گفته می‌شود سامسونگ سخت در تلاش است تا نسخه گلکسی اس 10 پلاس  به یکی از بهترین گوشی‌های این خانواده تبدیل شود و به همین منظور در این گوشی شاهد حضور دوبین سلفی دوگانه نیز خواهیم بود.

در حال حاضر شایع شده است سامسونگ برای خانواده گلکسی اس 10 سه عضو را در نظر گرفته است که اولین گوشی با نام گلکسی اس 10 لایت معرفی خواهد شد، این گوشی که در حال حاضر با نام رمز Beyond 0 شناسایی می‌شود صفحه‌نمایشی 5.8 اینچی دارد که برخلاف انتظار خمیده‌ طراحی نشده است، این صفحه‌نمایش طبق روال همیشگی از فناوری سوپر امولد بهره گرفته است و اسکن اثر انگشت را در کنار این گوشی شاهد خواهیم بود. دوربین گلکسی اس 10 نیز از نوع دوگانه با یک سنسور 12 مگاپیکسلی واید و یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله خواهد بود. سامسونگ برای سلفی این گوشی یک سنسور دوربین را در نظر گرفته است.

گوشی بعدی خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ را در بازار با نام تجاری گلکسی اس 10 خواهیم شناخت این گوشی نیز با نام رمز Beyond 1 شناخته می‌شود و از صفحه‌نمایش 6.2 اینچی از نوع خمیده با فناوری سوپرامولد بهره گرفته است. در زیر این صفحه‌نمایش اسکن اثرانگشت خودنمایی می‌کند. دوربین سه گانه با سنسورهای 12 مگاپیکسل واید، 12 پیکسل تله و 16 مگاپیکسل با فوکوس 120 درجه سوپر واید را می‌توان از دیگر مشخصه‌های این گوشی دانست. این گوشی از یک سنسور دوربین در قسمت سلفی کمک گرفته است.

و اما آخرین و صد البته بهترین گوشی خانواده گلکسی اس 10 را با نام گلکسی اس 10 پلاس  خواهیم شناخت. این گل سر سبد پرچمداران آینده سامسونگ در حال حاضر با نام رمز Beyond 2 ناسخته می‌شود و یک صفحه‌نمایش 6.44 اینچی از نوع خمیده با فناوری سوپرامولد را در آن شاهد خواهیم بود.حسگر اسکن اثر انگشت نیز در زیر این صفحه‌نمایش خودنمایی خواهد کرد. دوربین سه‌گانه با ترکیب سنسورهای 12 مگاپیکسل واید، 12 مگاپیکسل تله و 16 مگاپیکسل با فوکوس ثابت 120 درجه سوپر واید را می‌توان از ویژگی‌های جدید این گوشی نام برد. در کنار این موارد در این گوشی با دوربین سلفی دوگانه نیز در قسمت جلو سر و کار خواهیم داشت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد دوربین دوگانه سلفی این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است اما از قرار معلوم با ترکیبی همانند چیزی که در گلکسی A8 مدل 2018 دیده‌ایم که از یک دوربین 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی کمک گرفته بود را در گلکسی اس 10 پلاس شاهد باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.