کاهش درآمد اچ‌تی‌سی ادامه دارد: 67 درصد کمتر از سال گذشته

با این که به نظر می‌رسد اقدام‌هایی در جهت متوقف کردن کاهش درآمد اچ‌تی‌سی و به سود بازگرداندن این شرکت تایوانی انجام شده است اما هنوز هم با گذشت هر ماه، شاهد کاهش سوددهی این شرکت هستیم و مدیران آن بهتر است که فکر برنامه‌ای مناسب‌تر برای آینده اچ‌تی‌سی باشند. با فارنت همراه شوید…

0

شرکت اچ‌تی‌سی گزارش یک ماه ناامیدکننده دیگر را رد کرده است. در ماه ژوئن درآمد کلی شرکت حدود 62 میلیون یورو بوده است که نسبت به درآمد 192 میلیون یورویی خرداد سال گذشته، با 67 درصد کاهش درآمد روبه‌رو شده است. این کاهش درآمد اچ‌تی‌سی در مقایسه با اردیبهشت ماه هم با 9 درصد کاهش همراه است که خبر بسیار بدی برای شرکت تایوانی و طرفدارانش خواهد بود.

درآمد 187 میلیون یورویی به دست آمده در سه‌ماهه دوم سال 2018 اچ‌تی‌سی که نسبت به درآمد 450 میلیون یورویی این سه ماه در سال گذشته با کاهش چشمگیر 58 درصدی درآمد اچ‌تی‌سی همراه بوده است هم نشان از حرکت رو به زوال شرکت دارد.

تحلیلگرها همگی انتظار دارند که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در سال جاری گوشی‌های هوشمند کمتری را روانه بازار کند. شرکتی که زمانی یکی از ابر تولیدکنندگان گوشی‌های همراه به حساب می‌آمد، اکنون با فروختن بخش پیکسل خود به گوگل و از کار برکنار کردن 22 درصد از کارکنان خود می‌خواهد به مسیر سوددهی برگردد. نظر شما در مورد این اقدمات اچ‌تی‌سی چیست؟ آیا می‌توانیم باز هم شاهد متوقف شدن کاهش درآمد اچ‌تی‌سی و موفقیت این شرکت باشیم؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.