بنچمارک انتوتو لیست قوی‌ترین گوشی‌های خرداد ۹۷ را منتشر کرد

بنچمارک انتوتو همیشه یکی از معیارهای معتبر برای سنجش قدرت گوشی‌های هوشمند بوده است و در جدیدترین مورد شاهد لیست قوی‌ترین گوشی‌های ممکن در خرداد ماه 97 هستیم. با فارنت همراه باشید…

0

بنچمارک انتوتو گزارش خود از 10 گوشی قدرتمند ماه خرداد 97 را منتشر کرده است و این بار می‌توانیم چندین گوشی هوشمند جدید را در این گزارش مشاهده کنیم. همانطور که انتظار داشتیم، تقریبا تمامی گوشی‌های این لیست از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 در هسته خود بهره می‌گیرند و به دلیل ساختار متفاوت و اجرای اندرویدهای مختلف، دارای سطح قدرت یکسانی نیستند.

یک بار دیگر مکان اول به گوشی گیمینگ شیائومی یعنی بلک شارک می‌رسد و گوشی تازه عرضه شده‌ی ویوو NEX S با رقمی بسیار نزدیک به آن در جایگاه دوم قرار دارد. گوشی وان‌پلاس 6 با فاصله‌ای بسیار اندک در رده سوم قرار گرفته است.

جایگاه سایر گوشی‌ها به این ترتیب است: شیائومی می 8، اسمارتیزن Nut R، سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس، می میکس 2S، سامسونگ گلکسی اس 9، سونی اکسپریا ایکس زد 2 و زدتی‌ای نوبیا رد مجیک.

لازم به ذکر است که زدتی‌ای نوبیا رد مجیک تنها گوشی دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 835 موجود در لیست بوده و اکسپریا ایکس زد 2 به تازگی وارد این لیست شده است. همچنین این رده‌بندی تنها شامل گوشی‌های با پردازنده اسنپ‌دراگون گلکسی اس سامسونگ می‌شود.

تمامی بنچمارک‌ها با نسخه 7 بنچمارک انتوتو انجام گرفته و امتیازات بر اساس میانگین قدرت به دست آمده از هر گوشی محاسبه شده است نه صرفا بالاترین امتیازی که هر کدام به دست آورده‌اند.نظر شما در مورد قوی‌ترین گوشی ماه خرداد 97 چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.