گوشی آنر 10 GT با هشت گیگابایت حافظه رم معرفی شد

شرکت هواوی به تازگی از مدلی بالا رده با نام آنر 10 GT رونمایی کرده که اولین گوشی ساخت این شرکت چینی با ۸ گیگابایت حافظه رم است.

0

روند افزایش ظرفیت حافظه رم در گوشی‌های بالا رده در سال ۲۰۱۸ افزایش چشمگیری پیدا کرده است و این روزها علاقه بر مدل‌های پرچم‌دار، شاهد استفاده از حافظه رم ۶ و یا حتی ۸ گیگابایتی در گوشی‌های بالا رده هم هستیم. به عنوان مثال شرکت آنر به تازگی از گوشی هوشمندی تحت عنوان  آنر 10 GT رونمایی کرده که به رغم پرچمدار نبودن، با ۸ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی آنر 10 GT نسخه ارتقا یافته آنر 10 محسوب می‌شود که قدرت پردازش آن نسبت به نسخه قبلی ۶۰ درصد و عمر شارژ باتری آن ۳۰ درصد افزایش یافته است. این محصول همچنین به تکنولوژی GPU Turbo مجهز شده که کارایی آن را در هنگام رندر بازی‌های سنگین افزایش می‌دهد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین اصلی دوگانه ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵٫۸۴ اینچی با نسبت ابعاد ۱۹ به ۹، تراشه کرین ۹۷۰ با قابلیت‌های هوش مصنوعی، حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید ۸٫۱ اشاره کرد.

این محصول قرار است با قیمت پایه حدود 400 دلاری از ماه آینده ابتدا در هند و سپس سایر بازارهای هدف عرضه گردد.

منبع moneycontrol
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.