هواوی به فکر ساختن یک ساعت هوشمند با ایرفون‌های بی‌سیم درون آن است

هر روزه شاهد ورود تکنولوژی‌ها و دیوایس‌های متفاوتی به صنعت تولید سخت‌افزارها هستیم و در این بین شرکت‌های مختلف در رقابتی تنگاتنگ دست به انجام کارهای جسورانه‌ای می‌زنند. با فارنت همراه شوید…

0

طبق آن چیزی که وب‌سایت LetsGoDigital رویت کرده، شرکت هواوی اقدام به ثبت پتنت‌های یک ساعت هوشمند با ایرفون‌های بی‌سیم داخلی کرده است. با وجود اینکه نه جزئیاتی از هواوی واچ 3 در اختیار داریم و نه قیمت آن مشخص شده است، پتنت‌های ثبت شده نشان می‌دهد که هواوی در حال امتحان کردن جاهای مناسب برای قرار دادن ایرفون‌های داخلی در ساعت هوشمند خود است.

پتنت ثبت شده چندین روش برای قرار دادن ایرفون‌ها در ساعت هوشمند بعدی هواوی را نشان می‌دهد: در داخل یک محفظه که دارای مکانیسم جهشی بوده و با یک فشار باز یا بسته می‌شود یا به صورت مگنتی در بند ساعت قرار می‌گیرد. ایرفون‌های ضدآب و بی‌سیم احتمالا از قابلیت حذف نویز هم بهره خواهند گرفت و روشی جدید جهت پاسخگویی به تماس‌ها و تنظیم صدا ارائه می‌کنند.

این پتنت چند روز پیش در سازمان جهانی حق مالکیت به ثبت رسیده است و امکان دارد اشاراتی به چگونگی طراحی هواوی واچ 3 داشته باشد. آخرین ساعت هوشمند هواوی سال گذشته منتشر شد و نتوانست چندان نظر منتقدان را جلب کند. عمده انتقادات به بخش نرم‌افزار و باتری ضعیف آن وارد شده بود.

مانند تمامی پتنت‌های دیگر امکان دارد این چهره از ساعت هیچ‌وقت روانه بازار نشود. همچنین هواوی در ماه می یک پتنت مرتبط با یک گوشی هوشمند گیمینگ به ثبت رسانده بود که نشان می‌دهد این شرکت چینی احتمالات مختلف را در نظر گرفته است. نظر شما در مورد ساعت هوشمند بعدی هواوی چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.