درز تصاویر شارژر جدید آیفون با درگاه USB-C و قابلیت شارژ سریع

شارژرهای دارای قابلیت شارژ سریع برای بسیاری از دارندگان گوشی‌های هوشمند یک نعمت است؛ نعمتی که تاکنون کاربران گوشی‌های آیفون از داشتن آن به صورت مستقیم بی‌بهره بوده‌اند. با فارنت همراه باشید…

0

هیچ‌کس دوست ندارد که هر چند دقیقه یک بار گوشی در حال شارژ خود را نگاه کرده و شاهد تغییر یکی دو درصدی در میزان شارژ باتری باشد. با وجود اینکه مدل‌های سال 2017 آیفون دارای قابلیت شارژ سریع هستند اما صاحبان این گوشی‌ها برای بهره‌گیری از این ویژگی مجبور به خرج کردن مقداری پول بیشتر هستند. هر چند خبرهای خوبی در رابطه با گوشی‌های سال 2018 آیفون به گوش می‌رسد و افرادی که خود را برای عرضه این مدل‌ها آماده کرده‌اند می‌توانند امیدوار به حضور یک شارژ سریع بی‌دردسر باشند.

تصاویری از چیزی که آن را نمونه اولیه یک شارژر 18 واتی اپل از نوع USB-C معرفی کرده‌اند، به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این شارژر در جعبه آیفون‌هایی که قرار است در اواخر سال جاری عرضه شوند حضور داشته باشد. این شارژر گوشی آیفون شما را زودتر از حد معمول شارژ خواهد کرد و نیازی نیست برای بهره‌گیری از چنین قابلیتی خرج‌های اضافی انجام دهید.

اگر این تصاویر واقعی باشد و شارژر فوق در جعبه آیفون‌های جدید قرار داده شود، پس می‌توان با اطمینان گفت که یک کابل USB-C هم در داخل جعبه قرار داده خواهد شد. این بدان معنی است که جدا از افزایش سرعت شارژ شدن گوشی، استفاده از این شارژر جدید به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا گوشی خود را به صورت مستقیم و بدون بهره‌گیری از یک دانگل مجزا به مک‌بوک یا مک‌بوک پرو که هر دو تنها از USB-C پشتیبانی می‌کنند، وصل نمایند.

شارژری که اپل هم‌اکنون در داخل جعبه‌های آیفون قرار می‌دهد یک نمونه 5 واتی است که از قدرت لازم برای شارژ گوشی با نهایت سرعت ممکن برخوردار نیست. ویژگی شارژ سریع به گوشی‌های آیفون 8، 8 پلاس و البته آیفون 10 آورده شده است اما جهت استفاده از آن باید یک شارژر با توان بیشتر خریداری کنید. شماره مدل این شارژر USB-C با توان 18 وات، A-1720 بوده و به عنوان یک نمونه اولیه در نظر گرفته شده است. نظر شما در مورد شارژر گوشی‌های اپل چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.