اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت پرسیدن سوال در استوری است

برخی از کاربران اینستاگرام متوجه قابلیت جدیدی شده‌اند که اجازه می‌دهد در استوری یک پرسش دلخواه را از کاربران پرسیده و پاسخ متنی دریافت کنند.

1

استوری‌های اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن اجتماعی است و این شرکت هر روز قابلیت جدیدی را برای آن بررسی می‌کند. پس از اضافه شدن قابلیت قرار دادن موزیک روی استوری‌ها حالا امکان پرسیدن سوال در استوری هم اضافه می‌شود.

با وجود این‌که پیش از این در بخش استیکرهای استوری با انتخاب گزینه POLL می‌توانستید یک نظرسنجی با دو گزینه دلخواه اضافه کنید اما قابلیت جدید امکان نوشتن متن دلخواه را در پاسخ برای فالورهای شما فراهم می‌کند.

پرسیدن سوال در استوری

ارزش اینستاگرام در حال حاضر چیزی حدود ۱۰۰ میلیارد دلار یعنی ۱۰۰ برابر بیشتر از پولی که فیس‌بوک برای تصاحب آن در سال ۲۰۱۲ هزینه کرد تخمین زده می‌شود. فیس‌بوک در طول این شش سال قابلیت‌های بسیاری را به اینستاگرام اضافه کرده است که جدیدترین آن‌ها هم تلویزیون اینستاگرام یا IGTV است که پیش از این در مورد آن نوشته‌ایم.

گفتنی است قابلیت پرسیدن سوال در استوری هنوز در حال آزمایش بوده و زمان عرضه آن برای تمام کاربران مشخص نیست.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضی می‌گوید

    با این همه امکانات جدید آخرش بقیه شرکتا میزننش زمین